hotmailproblemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. september 2010

A.

kan slet ikke ligge på min msn eller hotmail for anden dag det er bare pisse træls det er den eneste mail jeg bruger og har virkelig brug for den virker NU andre med den problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

SussieThyssen

Mener du lægge, kigge eller bruge??

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2010

Nadia&Daniel

logge (på) - tror jeg

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej søde...

Du skal gå ind på hotmail.com og lave en ny kode! Det skulle jeg i hvert fald da jeg ikke kunne komme på msn! prøv om ikke det virker!

knus

Anmeld

27. september 2010

A.

Caroline86 skriver:

Hej søde...

Du skal gå ind på hotmail.com og lave en ny kode! Det skulle jeg i hvert fald da jeg ikke kunne komme på msn! prøv om ikke det virker!

knus

prøver lige tak

Anmeld

27. september 2010

A.

Nadia&Daniel skriver:

logge (på) - tror jeg

hov hov ja logge på tak

Anmeld

27. september 2010

A.

Caroline86 skriver:

Hej søde...

knus

hmm..for nulstile mi andgangskode skal jeg logge på min hotmail men det vil den ikke  flot at de sender vejledning til den konto man ikke kan komme på

Anmeld

27. september 2010

lauras*mor*

min er også blevet blokeret.. den mener jeg har tastet forkert kode for mange gange, hvilket skulle være sket over natten.. jeg kan så ikke lave min kode om, jeg kan sende en vejledning om nulstilling af koden til min mail, men jeg kan jo ikke logge ind.. jeg kan ikke få fundet det sted hvor jeg kan svare på det hemmelige spørgsmål.. så jeg har været tvunget til at lave en ny mail.. pisse træls!!!

Anmeld

27. september 2010

A.

lauras*mor* skriver:

min er også blevet blokeret.. den mener jeg har tastet forkert kode for mange gange, hvilket skulle være sket over natten.. jeg kan så ikke lave min kode om, jeg kan sende en vejledning om nulstilling af koden til min mail, men jeg kan jo ikke logge ind.. jeg kan ikke få fundet det sted hvor jeg kan svare på det hemmelige spørgsmål.. så jeg har været tvunget til at lave en ny mail.. pisse træls!!!

fååårk hvor er det pisse træls jeg er bare vild afhæng af den anden email da der ligger nogen emails jeg skal virkelig bruge kan heller ikke finde mig frem til den spørgsmål og kan heller ikke fidne adresse til supporten der..flot

Anmeld

27. september 2010

lauras*mor*

A. skriver:

fååårk hvor er det pisse træls jeg er bare vild afhæng af den anden email da der ligger nogen emails jeg skal virkelig bruge kan heller ikke finde mig frem til den spørgsmål og kan heller ikke fidne adresse til supporten der..flot

jeg skal bestemt også bruge min mail, men det ser desværre ud til at der ikke er noget at gøre.. jeg håber det bedste men har forberedt mig på at det ikke kommer til at fungere..

jeg skal ha slettet alt på min pc senere i dag og installeret det hele igen, så håber jeg det måske kan gøre et eller andet men tror de faktisk ikke..

hvis jeg var dig ville jeg ha scannet for virus for der er nok noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.