Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årh altså , hvor er livet dog bare en fantastisk ting Fyldt med glæde & en masse kærlighed
Jeg er bare så overdrevet glad idag , har jo verdens dejligste lille pige , verdens dejligste mandse Ja ' jeg flyver på den lyserøde sky & så glæder jeg mig meega til den 9 Okt , der sejler mig og lillepigen til Færøerne , sammen med 2 andre tøse + børn
Jeg skal derop for at se min familie igen , har ikke set dem siden Celina's barnedåb & NØJ hvor de bare savner den lille prinsesse , men men , De ved IKKE at vi kommer Så det blir noget af en overraskelse for min mor , når vi lige pludselig står der i døren & banker på Det skal nok blive godt
Håber alle i skønne mennesker har det godt derude
Jeg fik lige lyst til at dele min glæde med jer
Kan i have en god Mandag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare dejligt med sådan et positivt indlæg
Sikke en overraskelse der venter din familie! De bliver da vildt glade for at se jer begge
Også god mandag til dig!
Tak fordi du delte ud af lidt mandagsglæde Lige hvad jeg havde brug for
Rigtig god tur
Mathilde skriver: Hvor er det bare dejligt med sådan et positivt indlæg Sikke en overraskelse der venter din familie! De bliver da vildt glade for at se jer begge Også god mandag til dig!
Tusind tak Tror osse de bliver ekstremt glade
Bomst84 skriver: Tak fordi du delte ud af lidt mandagsglæde Lige hvad jeg havde brug for Rigtig god tur
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128