hvornår kravlede jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.297 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Mor til matilde og gustav

Hej med jer herinde

Vil bare hører ad hvor gamle jeres børn var da de kravlede og om i har gjort noget for at hjælpe dem på vej og hvad?

min datter ligger rigtig meget på maven og kommer da os en del dagud, og vil super gerne kravle, men har meget svært ved at få arme og ben op på samme tid, men mon ikke det kommer hun er 7,5mdr men har igen ide om hvor tidligt de kravler..

vh marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

serinasmor

de kravler når de er klar

min datter er nu 8½ mdr og har vel kravlet i 1½ mdr ... det er dog kun 3-4 uger siden hun for alvor kravlede og ikke længere mest søløvede sig frem ... og nu går det rigtig stærkt  hun er blevet svær at fange

Anmeld

27. september 2010

NatasjaL

vores datter kravlte da hun var 9 måneder og gik da hun var 11 måneder

Anmeld

27. september 2010

L.J.L

Lauritz kravlede da han var 7½ mdr. Og vi gjorde ikke noget for at hjælpe ham på vej. Han begyndte at møve sig rundt 1 mdr. før ca.

Anmeld

27. september 2010

SussieThyssen

Mor til lille Matilde skriver:

Hej med jer herinde

Vil bare hører ad hvor gamle jeres børn var da de kravlede og om i har gjort noget for at hjælpe dem på vej og hvad?

min datter ligger rigtig meget på maven og kommer da os en del dagud, og vil super gerne kravle, men har meget svært ved at få arme og ben op på samme tid, men mon ikke det kommer hun er 7,5mdr men har igen ide om hvor tidligt de kravler..

vh marie

LOOL ja de kriblekrable gøjer.
Jeg kan huske at den ældste lige pludseligt fandt ud af hvordan man gjorde, og hun var 7 mdr.
Det ene øjeblik var hun på sit lille tæppe og det næste øjeblik sad hun ude i kattegrusbakken
Bvadr, sir jeg bare.....det værste ved det var at selvom jeg havde hende i bad flere gange, så blev hun ved med at lugte af kattel.... i flere dage efter.

Nr 2 var 10 mdr og nr 3 var ca 6 mdr

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2010

Sisley

Min datter er kun 4,5 mdr. og har længe ligget på alle 4 og gynger frem og tilbage. Det lykkes hende nogle gange at komme lidt fremad, men som regel ender hun bare med at ligge ovenpå sin arme. Jeg tror slet ikke hun er klar over hvad hun har gang i - hun bliver i hvert fald ikke frustreret over ikke at komme frem - så der går nok lidt tid endnu før hun rigtig har tjek på ben/arm koordinationen

Anmeld

27. september 2010

Diana...

Lucas begynde og kravle dagen før han blev 6 måneder. 

Personligt tror jeg ikke der er så meget man kan gøre for at hjælpe dem i gang det kommer når de er stærke nok til det og nogen børn springer det over og begynder at gå i stedet for. 

Knus Diana

Anmeld

27. september 2010

mor-til-vanessa

vanessa er 9 1/2 måned og hun kravler ikke endnu. hun har lige lært at gå fra sidde stilling til kravle stilling men hun tør ikke rigtig videre derfra.

i mine øjne kravler de ikke før de er oppe på alle fire. hvis du kommer frem på maven så kryber de. 

det eneste jeg har gjort er at lægge hende på maven ofte fordi hun ikke kunne lide det. men de kravler når de har lyst. nogle tidligt og andre senere. så er de bare hurtige til nogle forskellige ting

Anmeld

27. september 2010

hc=k

Min søn kravlede rigtigt oppe på alle 4 på hans 1 års fødselsdag og gik da han var 17½ måned.

Anmeld

27. september 2010

Jones

Min søn kravlede lige før han blev 6 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.