Niklas Emil 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Vinker

Først; TUSIND MANGE TAK for de mange hilsner på Niklas Emils fødselsdag i lørdags. Ih, hvor det dog bare varmede MEGET med alt den opmærksomhed. Og ja sjovt at læse så mange der skrev, at de tydeligt kunne huske den gang for to år siden da det hele gik løs og hvor jeg skrev om dette inde på navlestrengen. Husker det selv også rigtig tydeligt og har svært ved at fatte at det allerede er lidt over to år siden nu - Hvor går det bare STÆRKT!

Niklas Emil havde en skøn fødselsdag. Fredag blev han fejret med manér i vuggestuen og han havde chokoladekage med snoller på med til dem allesammen.

Lørdag storhyggede han bare med mor og far. Vi fik rundstykker og legede både ude og inde. Efter middagsluren tog vi ud og fodrede ænder. Det var rigtig hyggeligt og Niklas Emil var helt vild. Bagefter gik vi om på en rigtig fin legeplads. Det var uden tvivl også et hit at være der. Vejret var også helt perfekt; masser af solskin og en flot blå himmel.

Søndag blev han fejret med familien.

Han har fået en masse fine gaver; dvd-skærme til bilen, 3 hjulet Winther-cykel, en masse legetøj til sandkassen, bøger, en elefant, giraf og isbjørn (dog ikke ægte), bøger, puslespil, en bil, fodbold, en kæmpe lastbil og gravko, en bluse. Og så har han stadig et par gaver tilgode.

Faktisk har jeg det rigtig godt med at han er blevet to år. Ikke skræmt eller noget for synes han efterhånden kan så meget at han var langt over 1 år. Han imponerer mig gang på gang med alt det han så pludselig kan og vil - Mors store dygtige dreng :)

Smider lige lidt billeder fra weekenden af.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

lion

Vinker skriver:

Først; TUSIND MANGE TAK for de mange hilsner på Niklas Emils fødselsdag i lørdags. Ih, hvor det dog bare varmede MEGET med alt den opmærksomhed. Og ja sjovt at læse så mange der skrev, at de tydeligt kunne huske den gang for to år siden da det hele gik løs og hvor jeg skrev om dette inde på navlestrengen. Husker det selv også rigtig tydeligt og har svært ved at fatte at det allerede er lidt over to år siden nu - Hvor går det bare STÆRKT!

Niklas Emil havde en skøn fødselsdag. Fredag blev han fejret med manér i vuggestuen og han havde chokoladekage med snoller på med til dem allesammen.

Lørdag storhyggede han bare med mor og far. Vi fik rundstykker og legede både ude og inde. Efter middagsluren tog vi ud og fodrede ænder. Det var rigtig hyggeligt og Niklas Emil var helt vild. Bagefter gik vi om på en rigtig fin legeplads. Det var uden tvivl også et hit at være der. Vejret var også helt perfekt; masser af solskin og en flot blå himmel.

Han har fået en masse fine gaver; dvd-skærme til bilen, 3 hjulet Winther-cykel, en masse legetøj til sandkassen, bøger, en elefant, giraf og isbjørn (dog ikke ægte), bøger, puslespil, en bil, fodbold, en kæmpe lastbil og gravko, en bluse. Og så har han stadig et par gaver tilgode.

Faktisk har jeg det rigtig godt med at han er blevet to år. Ikke skræmt eller noget for synes han efterhånden kan så meget at han var langt over 1 år. Han imponerer mig gang på gang med alt det han så pludselig kan og vil - Mors store dygtige dreng :)

Ja det er utroligt at det er 2 år siden, tiden går vilst hurtig.

Det ser ud til og lyder som han havde en skøn fødselsdag og weekend.,

Dejlige gaver han har fået.

Hvor er det nogle fine billeder.

Anmeld

27. september 2010

JustAnotherName

Skønne billeder. Og ja, tiden suser virkelig bare afsted!!! 

Anmeld

27. september 2010

Vingummien

Vinker skriver:

Faktisk har jeg det rigtig godt med at han er blevet to år. Ikke skræmt eller noget for synes han efterhånden kan så meget at han var langt over 1 år. Han imponerer mig gang på gang med alt det han så pludselig kan og vil - Mors store dygtige dreng

Tænk at vores drenge er 2 år, det altså så vildt

Ser virkelig ud til at han rigtig har hygget sig på de billeder, og så er de da bare super gode af ham.

Endnu engang tillykke med ham

Anmeld

28. september 2010

Bondepigen

Hehe, gode billeder. Er vild med dem, hvor han lige er vågnet...

Det lyder til han havde en god dag. Ja det er utroligt alt det de kan,  når de er to år!!!

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

NØJ, hvor er han blevet en stor dreng. Sig mig, vokser alle NS-børn med raketfart???

Ser ud til I havde en dejlig dag! Og rigtig dejlige billeder.

Anmeld

28. september 2010

anna-jonas

Store dejlige Nicklas Emil................som både ligner mor og far.........utrolig meget. Skønne billeder, Rikke af en dejlig familie.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.