Vi prøver. Mand hvor vi prøver og der sker bare ingenting. Måned efter måned falder mit håb gradvist. Synet af gravide eller indlæg med to streger popper op alle vejne. Man skulle tro at det var det værste ikke! Det er det ikke!! Det er min mand der er "problemet"!
De sidste 3 mdr kommer han med bemærkninger jeg virkelig gerne ville undvære! Når jeg sidder og føler det hele er mest håbløs aer han mig på maven og siger
"Det er ikke håbløst. Vores datter er lige derinde. Det ved jeg bare".
Tanken er sød,og den første måned var jeg helt høj af bonusforelskelse over den sætning! Jeg elskede at han var lige så vild med drømmen om en baby som mig!
Men jeg begyndte at bløde..og sådan har det været. Måned efter måned. Hver gang jeg tror på at vi får vores datter som han hele tiden snakker om som jeg er blevet helt hooked på at få-så skal jeg med tunge skridt og våde øjne slæbe mig ud fra badeværelset for at fortælle ham at der endnu en måned ikke var gevinst 
Jeg kan se skuffelsen i hans blik når jeg fortæller at min krop har fejlet. Hans x blev gravid i første hug. Den fortælling sidder fast oppe i hovedet på mig. Hans perfekte fertile x kæreste. Historien om hende popper op når der bliver låst op for frustrationer om vores kamp mod barnløshed. Vi har endda fået tjekket hans sædtal gratis da han ville være donor. Det han producere på 12 timer-er hvad gennemsnittet gør på 48. Perfekt sæd. Men så ved vi jo godt hvem der bære ansvaret for konstant fiasko måned efter måned. Mig 
Han vil så gerne gøre mig gravid og jeg føler mig priviligeret over at han har valgt mig. Vi er en perfekt match-bare ikke på det område! Jeg føler mig som en komplet fiasko hver måned når min krop fejler. Jeg har æggeløsning i de her dage,jeg har ikke fortalt ham det,men jeg ved bare at han ved det! Han går op i det her med liv og sjæl,han vil det her-med mig. Og jeg skuffer ham. 14 dage tilbage til jeg endnu en gang skal fortælle at det heller ikke blev denne gang. Jeg hader det her!!
Jeg har jordens dejligste mand og han frustere mig! Jeg har et skønt liv,en dejlig familie,skønne venner osv,men det hele falder til jorden i det sekundt jeg ser min mens igen. Hele verden bliver ligemeget.
Og lige nu er det min æggeløsning der frustere mig. Jeg ved den er der,og jeg ved at jeg fejler. Det virker så håbløst lige nu. Hvorfor skal det være så svært at blive gravid!!!!
I går sagde han det så igen 
"Det er ikke håbløst. Vores datter er lige derinde. Det ved jeg bare".
Jeg fik lyst til at slå ham!!!! Min elskede mand som virkelig brænder for det og som tror på det her-fik JEG lyst til at slå på!!