Spørgsmål til slutningen af graviditeten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Jules

Er der nogen af jer har baby ligger og presser så meget ned at i har svært ved at tisse???

Hold da op det tager en krig.... Hihi.

Kom lige til at tænke på om der var nogen af jer der havde haft overskud til at bemæke om jeres babyer var aktive da i begyndte at få veer??

Ja jeg er nu 39 + 2 og er ved at være ret så utålmodig da jeg syntes min krop sender mig dumme blandede signaler hele tiden :( Piiiv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Ida.

JA - i begge graviditeter har jeg til sidst måttet løfte maven lidt, når jeg skulle tisse

Annika havde en ikke så aktiv dag, dagen før hun blev født...

Fødslen med Lina gik igang meget "pludseligt" - eller dvs. jeg fra om formiddagen som veerne startede sidst på eftermiddagen havde en fornemmelse af, at det ville ske den dag - men kan ikke forklare dig hvorfor...havde det bare på fornemmeren...hun var i øvrigt temmelig aktiv hele fødslen igennem...og det gjorde bare NAS med sådan en tumlebaby under veerne 

Vestøv din vej ***************************

Anmeld

27. september 2010

Jules

idamaria83 skriver:

JA - i begge graviditeter har jeg til sidst måttet løfte maven lidt, når jeg skulle tisse

Annika havde en ikke så aktiv dag, dagen før hun blev født...

Fødslen med Lina gik igang meget "pludseligt" - eller dvs. jeg fra om formiddagen som veerne startede sidst på eftermiddagen havde en fornemmelse af, at det ville ske den dag - men kan ikke forklare dig hvorfor...havde det bare på fornemmeren...hun var i øvrigt temmelig aktiv hele fødslen igennem...og det gjorde bare NAS med sådan en tumlebaby under veerne 

Vestøv din vej ***************************

Hihi :) Det var da et godt tip... Det må jeg bruge næste gang...Haha.

jeg kom bare til at tænke lidt over det... Syntes egentlig ikke jeg mærkede noget til Viktor... Men jeg var godt nok os helt væk i smerter...Sååå... Kan godt være jeg bare ikke bemærkede ham fordi jeg havde travlt med at have ondt af mig selv

Anmeld

27. september 2010

quar20

Altså nu er jeg "kun" i uge 31 - og jeg syntes det tager mig en EVIGHED at skulle tisse..!! For hulen altså..! Og tit blir det bare sådan noget småt tisseri fordi Tino ( storebror ) Står uden foran døren og banker på..

Med Tino var han EKSTREM aktiv 3 dage før jeg fødte..!! Altså jeg havde virkelig INGEN ro overhovedet..!! Måske det var den marsbar jeg spiste eller

Anmeld

27. september 2010

SussieThyssen

LOOL
Jo det tager en evighed at tisse...men det er naturens egen beskyttelse, for at forhindre at presset fra livmoderen ikke skal få blæren til at klappe sammen.
Så I må give det den tid det tager.
Endelig kan livmoderen også klemme og forskubbe blæren sådan at der bliver et mindre knæk på afløbet fra blæren og ud i urinrøret.
LOL Den med at løfte på maven har jeg ikke hørt før

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.