Storken fløj forbi igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Sunflower

Så har vi været igennem vores første insemination, desværre med nagativt resultat. Jeg fik min mens i går  

Kæresten og jeg er lidt i tvivl om vi skal sætte projekt ønskebarn i bero eller vi skal fortsætte. Vi vil rigtig gerne fortsætte selvom det er hårdt og jeg på sin vis er ved at gå ud af mit gode skind grundet hormoner og behandlingen i sig selv. Vi skal giftes til august næste år og ønsker egentlig at holde fast i det. Men hvis nu vi er så heldige at blive gravide, mener vi ikke at et spædbarn på 1-2 måneder eller en graviditet i 9. måned er særlig optimalt. På den anden side, skal vores bryllup ikke stoppe os fra vores allerhøjeste ønske: at blive forældre. Vi skal tage beslutningen ret hurtigt, for hvis vi vælger at fortsætte, skal jeg formentlig starte på menopur allerede i morgen eller onsdag.

Arghh hvor er jeg træt at denne behandlingsverden. Og jeg VED bare at jeg ikke vil få lavet en døjt på jobbet i dag, med alle de tanker der fiser rundt i knolden på mig

Det kan man vist kalde for en ØV dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Shibby

Syntes i skal holde fast i jeres bryllup ligemeget hvad

Hvis du trænger til en pause,så tag en pause

Anmeld

27. september 2010

Mi

Bomst84 skriver:

Så har vi været igennem vores første insemination, desværre med nagativt resultat. Jeg fik min mens i går  

Kæresten og jeg er lidt i tvivl om vi skal sætte projekt ønskebarn i bero eller vi skal fortsætte. Vi vil rigtig gerne fortsætte selvom det er hårdt og jeg på sin vis er ved at gå ud af mit gode skind grundet hormoner og behandlingen i sig selv. Vi skal giftes til august næste år og ønsker egentlig at holde fast i det. Men hvis nu vi er så heldige at blive gravide, mener vi ikke at et spædbarn på 1-2 måneder eller en graviditet i 9. måned er særlig optimalt. På den anden side, skal vores bryllup ikke stoppe os fra vores allerhøjeste ønske: at blive forældre. Vi skal tage beslutningen ret hurtigt, for hvis vi vælger at fortsætte, skal jeg formentlig starte på menopur allerede i morgen eller onsdag.

Arghh hvor er jeg træt at denne behandlingsverden. Og jeg VED bare at jeg ikke vil få lavet en døjt på jobbet i dag, med alle de tanker der fiser rundt i knolden på mig

Det kan man vist kalde for en ØV dag

Det er jeg ked af at høre.

Hele verden falder ligesom fra hinanden når det ikke lykkedes. Men jeg syntes da at i skal prøve igen. Det lykkedes heller ikke for os i første forsøg men anden gang blev jeg gravid med tvillinger.

Senest har vi været igennem fem forsøg, og havde på forhånd bestemt at vi ikke ville igennem flere end det, og så lykkedes det sidste gang, så nu har vi tre børn.

Og hvis du bliver gravid så må bryllup jo være bryllup. Der findes vel ikke mere lykkelig grund til at udskylde bryllupet end en graviditet eller baby

Mvh

Marianne Sonne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

27. september 2010

Chewy

Hej med dig,

Det lyder som om, du måske er den "heldige" ejer af PCO diagnosen?

Jeg har nemlig selv PCO, og vi nåede at være i behandling 4 måneder med Gonal F men uden resultat. Jeg var så træt af det til sidst, så jeg sagde, at nu holdt vi sommerferie og så ville vi fortsætte projektet igen nogle måneder efter. Jeg følte, vi havde brug for at slappe af og tænke på andre ting end baby.

Det resulterede i, at jeg dagen inden vi skulle snakke med Odense Universitets Hospital omkring det videre forløb testede positivt på en graviditetstests og er i dag 10+0 henne i min graviditet. Hos min gynækolog sagde de, at det simpelthen sker så tit, det der. Folk stresser af og tænker på noget andet og vupti... Så måske det kunne ske for jer også?

Jeg synes, I skal tage den pause, hvis I kan mærke, at I har behov for det. Man skal ikke køre sig selv ned på det, og jeg er i dag lykkelig over at jeg valgte at sige, at jeg ville have den pause Selvom det var pisse svært, for man følte jo bare man skubbede sin drøm om at blive mor endnu længere væk....

Op med humøret - der skal nok komme en spire til jer også

Knus

Anmeld

27. september 2010

twinboys

Ville bare sige jeg har læst dit indlæg og lige ville sende et knus...

Majbritt

Anmeld

27. september 2010

Lisbeth1985

Hvor kan jeg bare sætte mig ind i, hvordan du har det. Jeg har lige fået fru rød på besøg efter vores andet inseminationsforsøg, ØV!! Jeg har så meget lyst til at kaste håndklædet i ringen, drikke mig en kæp i øret og rejse en tur sydpå.. Men.. Drømmen er jo ikke farverige drinks på en badestrand, det er en lille bebs i armene.. Så prøver at holde ud lidt endnu i håbet om, at det nok skal lykkedes.. Jeg ved ikke, hvor meget du kan bruge dette til, men nu ved du i hvert fald, at du ikke er alene..  Lisbeth

Anmeld

27. september 2010

MM1987

Du får lige en til her også..

Anmeld

27. september 2010

Sunflower

1000 tak for jeres svar. Det varmer meget Måske jeg kan overskue at skrive lidt mere personligt til jer i morgen - lige nu er jeg bare træt og putte sove klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.