Pas på jer selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. september 2010

SussieThyssen

Den "Kolde" lungebetændelse er på vej, så pas på jer selv, søde venner.

Kærligst
Sussie

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/09/26/220341.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

RiUL

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Åh :s Min mor har lige været indlagt med kold lungebetændelse

Anmeld

27. september 2010

SussieThyssen

Ja sådan en er strid at få.
Jeg fangede selv en for nogle år siden, og troede at jeg var blevet småskør. For jeg havde kun lidt eller ingen feber, men var træt som 10 alderdomshjem og hostede den der irriterende tørre hoste, især når jeg blev lagt ned.
Men efter en god og solid antibiotika kur blev jeg så god som ny.

Din stakkels mor må da have været hårdt ramt siden hun ligefrem blev indlagt

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. oktober 2010

TbCp

SussieThyssen skriver:

Ja sådan en er strid at få.
Jeg fangede selv en for nogle år siden, og troede at jeg var blevet småskør. For jeg havde kun lidt eller ingen feber, men var træt som 10 alderdomshjem og hostede den der irriterende tørre hoste, især når jeg blev lagt ned.
Men efter en god og solid antibiotika kur blev jeg så god som ny.

Din stakkels mor må da have været hårdt ramt siden hun ligefrem blev indlagt

Kærligst
Sussie

Hmmm med den beskrivelse der skulle jeg måske et smut til lægen.....

Anmeld

1. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Kærligst
Sussie

Min chef bad mig også gå til lægen, da jeg har hostet i 3 uger nu. Er derude at jeg ser stjerner ved hoste anfald - opkast fornemelser og en følelse af ikke at kunne trække vejret ordenligt. Bare et hjulskift tager næsten livet af én og det at føre en samtale uden at blive forpustet... 

Nok hellere ikke bedre af at jeg i  2 dage gik og fræsed riller i beton - uden maske, ude i vores 'nye' hus.

Hm. Har ikke været ved lægen 'selv' siden 8 ugers undersøgelsen og knægten er lige blevet 2 år.. Må nok hellere ringe mandag, skulle kun have arbjedet mandag og tirsdag derefter weekend - men chef spurgte om jeg ikke ville have fri, da vi står og skal flytte i hus i næste uge... Og så lige et smut forbi lægen...

Anmeld

2. oktober 2010

SussieThyssen

Mor til Frederic skriver:

Min chef bad mig også gå til lægen, da jeg har hostet i 3 uger nu. Er derude at jeg ser stjerner ved hoste anfald - opkast fornemelser og en følelse af ikke at kunne trække vejret ordenligt. Bare et hjulskift tager næsten livet af én og det at føre en samtale uden at blive forpustet... 

Nok hellere ikke bedre af at jeg i  2 dage gik og fræsed riller i beton - uden maske, ude i vores 'nye' hus.

Hm. Har ikke været ved lægen 'selv' siden 8 ugers undersøgelsen og knægten er lige blevet 2 år.. Må nok hellere ringe mandag, skulle kun have arbjedet mandag og tirsdag derefter weekend - men chef spurgte om jeg ikke ville have fri, da vi står og skal flytte i hus i næste uge... Og så lige et smut forbi lægen...

Nok en god ide, og god bedring søde.

Anmeld

2. oktober 2010

Lillefe

Ja det så jeg godt.. æv æv... håber jeg undgår det har svært nok ved at komme af med hosten når jeg er forkølet så har tit troet jeg havde det.. men aldrig haft det... min hoste vare i flere uger.. æv æv

Anmeld

2. oktober 2010

SussieThyssen

Perl skriver:

Ja det så jeg godt.. æv æv... håber jeg undgår det har svært nok ved at komme af med hosten når jeg er forkølet så har tit troet jeg havde det.. men aldrig haft det... min hoste vare i flere uger.. æv æv

ja, der er bare nogle som kan hoste og hoste i en uendelighed efter en omgang, uden at det bliver til andet.

En god Longovital vitaminkur, + B2 vitamin og kamillete dampe, skulle dog kunne afkorte hosteturen bagefter.

Anmeld

2. oktober 2010

Lillefe

SussieThyssen skriver:

ja, der er bare nogle som kan hoste og hoste i en uendelighed efter en omgang, uden at det bliver til andet.

En god Longovital vitaminkur, + B2 vitamin og kamillete dampe, skulle dog kunne afkorte hosteturen bagefter.

jae.. det er som man tager det.. har prøvet mange ting mod min hoste.. til sidst sagde det bare det var kronisk...

Anmeld

2. oktober 2010

SussieThyssen

Perl skriver:

jae.. det er som man tager det.. har prøvet mange ting mod min hoste.. til sidst sagde det bare det var kronisk...

øvøv..din stakkel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.