Tak er et fattigt ord......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. september 2010

lion

I ved ikke hvor meget alle jeres svar på (min kære mor) varmer og hjælper på flere måder.

NS'er I er  de bedste

Jeres svar for mig til at tænke endnu mere på min mor, og de skønne/ skøre ting hun gjorde.

Når hun fik et så stort grinflip at hun tudede og næsten tissede i bukserne og ikke kunne stoppe. Ja så vi noget sjovt med min mor, f.eks Anden, ja så var det lige før at min mor var sjovere fordi hun grinte så meget.

Eller i fredag da jeg kom ind på stuen sammen en veninde(M) jeg har kendt siden jeg var 4 og hun 7, mors resevere datter.

Ja min mor genkendte mig og hende, og hun kiggede på os, lagde hovedet på puden igen, bare for 2 sek senere fjerne ilt masken meget alvordligt, for at spørge M om noget meget vigtig .

Hvor er sønnen????? M er alene mor, og min mor tænker altid på andre før hende selv. M måtte passe på ikke at grine. Der i sengen ligger min lille mor og er døden nær, men det var vigtigere at vide hvor M's søn var. Typisk min mor. Alle andre før hende selv.

Passende eller ej, ja så sad vi og grinte på stuen i løbet af de sidste 2 dage. Over alle de skøre ting der var sket i ens liv og de komiske ting man har gjort.

At jeg en dag mens jeg snakkede i telefon med min mor og bandede og svolede over noget jeg ikke kunne finde, min mor spørg så hvad jeg ledte efter, da jeg så skulle til at svare ja så... Jeg ledte efter min mobiltelefon, som jeg snakkede med min mor i.

Eller da jeg som barn fik en fiskekrog i tommelfingeren, fordi jeg var en pillefinger. Vi var så på sygehuset og fik fingeren fikset. Gæt hvad jeg så gjorde da vi kom hjem til min mormor igen......

Jep, jeg gik hen til kassen og tog en fiskekrog op for at vise dem, HVILKEN slags fiskekrog jeg havde fået i fingeren........ Gæt lige min mormors ansigt udtryk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

JustAnotherName

"Minderne har man da lov at ha'....." ....Dén sang fik jeg lige frem...

Og det er kun godt, at der er en masse gode ting at tænke tilbage på, og mindes ved. Hold endelig fast i alle de små sjove og søde historier. Dém vil Cassandra og Julius også ELSKE at høre dig fortælle en dag.
Selvom mormor ikke fysisk er hos Jer mere, så lever hun gennem dig til dine børn, og gennem minderne og alle historierne 

Anmeld

26. september 2010

Bondepigen

lion skriver:

Passende eller ej, ja så sad vi og grinte på stuen i løbet af de sidste 2 dage. Over alle de skøre ting der var sket i ens liv og de komiske ting man har gjort.

Tror ikke det er upassende, for det gjorde vi osse. Vi græd...for to sek. efter at grine over et eller andet svigerfar havde sagt eller gjort. Mon ikke det (bl.a.) er med til at holde én oppe?!

Og dejligt er det jo osse at mindes alt det gode!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.