Har jordens skønneste mand!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. september 2010

cdinesen

Bliver simpelthen lige nød til at dele ud af min glæde... men først lige lidt baggrundsviden..

Jeg er gravid i 25. uge, har bækkenløsning, kan ingen ting og sidder som i et fængsel bag husets 4 vægge. Jeg har de sidste 14 dage været ovre ved min mor for at komme lidt væk, og opleve lidt andet.

Vi købte et gammelt hus for 4 år siden, og har siden da været igang med at renovere, eller det vil sige der er ikke sket meget de sidste 2 år fordi vi kørte helt døde på 1. salen!

Jeg er her til aften kommet hjem fra ferie hos min mor, og kommer hjem til en mand der har en masse overraskelser til mig! 1. han har fået skåret nogle metal dimser ud til vores kravlegård. 2. Han har fået pustet luft i min fitness bold. 3 han har gjort rent på vores første sal, (sagde han) men da jeg kom derop var begge værelser næsten lavet færdige!!!!!!!! det ene værelser skal være vores soveværelse, og det andet baby værelse. Ham og hans kammerat har knoklet R.... ud af bukserne i 4 dage for at få det klart til jeg kom hjem. Jeg faldt min mand om halsen og stor tuede da jeg så det, det kom som en kæmpe overraskelse!!

Troede kun sådanne ting skete på film eller i TV, føler mig som en prinsesse!

jeg må have verdens dejligste mand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

qp

cdinesen skriver:

Bliver simpelthen lige nød til at dele ud af min glæde... men først lige lidt baggrundsviden..

Jeg er gravid i 25. uge, har bækkenløsning, kan ingen ting og sidder som i et fængsel bag husets 4 vægge. Jeg har de sidste 14 dage været ovre ved min mor for at komme lidt væk, og opleve lidt andet.

Vi købte et gammelt hus for 4 år siden, og har siden da været igang med at renovere, eller det vil sige der er ikke sket meget de sidste 2 år fordi vi kørte helt døde på 1. salen!

Jeg er her til aften kommet hjem fra ferie hos min mor, og kommer hjem til en mand der har en masse overraskelser til mig! 1. han har fået skåret nogle metal dimser ud til vores kravlegård. 2. Han har fået pustet luft i min fitness bold. 3 han har gjort rent på vores første sal, (sagde han) men da jeg kom derop var begge værelser næsten lavet færdige!!!!!!!! det ene værelser skal være vores soveværelse, og det andet baby værelse. Ham og hans kammerat har knoklet R.... ud af bukserne i 4 dage for at få det klart til jeg kom hjem. Jeg faldt min mand om halsen og stor tuede da jeg så det, det kom som en kæmpe overraskelse!!

nååårh hvor er han sød ved dig

Anmeld

26. september 2010

ESV

Ej hvor er det bare dejligt! Skønt med en mand der tænker på sådan noget!

Skønt at høre en RIGTIG positiv historie..

Anmeld

26. september 2010

Sujan

Årrrrhhhhh hvor er han sød.. Fik næsten helt tåre i øjnene da jeg næsten kunne forestille mig den følelse du stod med da du så det:-)

Hvor er det bare fedt han har gjort det for jer...

Anmeld

26. september 2010

AnnaB.

Hvor dejligt!

Bliver næsten helt rørt, og glæder mig over, at jeg selv har en absolut top-dollar kæreste .

Held og lykke med baby og hus, og skønt at høre sådan en helt igennem glad historie.

Anmeld

26. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder bare som en fantastisk mand du har  

Anmeld

26. september 2010

Kløver

cdinesen skriver:

neeeej hvor dejligt, super skønt indlæg at læse, og hvor er det bare dejligt når mænderne kan overraske en så meget på en positiv måde

Anmeld

27. september 2010

cdinesen

ja mænd kan bare være helt fantastiske!

Anmeld

27. september 2010

mortilnoahogmelina

Ej , det var da fantastisk dejligt . Gid min kæreste gad gøre sådan noget . Jeg er gravid uge 27 og går os med bækkenløsning Det rene helvede . 

Anmeld

27. september 2010

DK

Arghh hvor dejligt!! Skøønt med overraskelser!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.