Bliver simpelthen lige nød til at dele ud af min glæde... men først lige lidt baggrundsviden..
Jeg er gravid i 25. uge, har bækkenløsning, kan ingen ting og sidder som i et fængsel bag husets 4 vægge. Jeg har de sidste 14 dage været ovre ved min mor for at komme lidt væk, og opleve lidt andet.
Vi købte et gammelt hus for 4 år siden, og har siden da været igang med at renovere, eller det vil sige der er ikke sket meget de sidste 2 år fordi vi kørte helt døde på 1. salen!
Jeg er her til aften kommet hjem fra ferie hos min mor, og kommer hjem til en mand der har en masse overraskelser til mig! 1. han har fået skåret nogle metal dimser ud til vores kravlegård. 2. Han har fået pustet luft i min fitness bold. 3 han har gjort rent på vores første sal, (sagde han) men da jeg kom derop var begge værelser næsten lavet færdige!!!!!!!! det ene værelser skal være vores soveværelse, og det andet baby værelse. Ham og hans kammerat har knoklet R.... ud af bukserne i 4 dage for at få det klart til jeg kom hjem. Jeg faldt min mand om halsen og stor tuede da jeg så det, det kom som en kæmpe overraskelse!!
Troede kun sådanne ting skete på film eller i TV, føler mig som en prinsesse!
jeg må have verdens dejligste mand!

Anmeld