Hud problemer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2008

MorCamilla

Hejsa I skønne tøser... ;)

I er så søde til at komme med gode råd til alt mellem himmel og jord:D, så tænkte jeg lige ville komme med et spørgsmål mere.: :$

Hvad gør i for at holde jeres hud ren (i ansigtet) ??? Jeg synes jeg har prøvet alt, men min hud føles feddet og jeg har en "del" bumser... (synes jeg selv:$)

Nogle gode råd...???

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2008

fam.4xc

Jeg kan godt ha tildens til lidt tør og rød og irreteret hud omkring næse, øjenbryn og kinder og så er jeg lidt bedre til at rense min hud om aftenen end ellers og det virker!

Bruger produkter fra Derma.....

Kh Camilla

Anmeld

27. juli 2008

Doktor Doolittle

Hej skønne Camilla

Hvis du har råd så få en dybderens hos en kosmetolog.

Under alle omstændigheder:
Sørg for at rense huden med gode produkter både morgen og aften, når du har renset må huden ikke se fedtet ud længere, så er produktet ikke godt nok til dig.
Sør for at bruge en ordentlig dagcreme med UV-filter og gerne en natcreme eller din dagcreme igen efter du har renset hud om aftenen. Hvis huden udtørrer pga. for lidt fugttilførsel, begynder den selv at danne for meget fedt.
Sørg for en gang imellem at scrubbe de døde hudceller af overfladen, du kan købe en maske til formålet eller lave een selv, find evt. en opskrift på nettet.
Drik rigeligt med vand, så huden bliver hydreret indefra.
Pas på solen mellem 11 og 15, brug solcreme eller bliv inde.
Hvis du alligevel bruger p-piller kan du skifte til Diane Mite, der som en behagelig sidegevinst til præventionen også virker på uren hud og mørk hårvækst, hvis man også har det.
Spar på de fede mælkeprodukter, fx. ost, smør og sødmælk.

HÅber du kan bruge det :))

(H) fra Tina

Anmeld

27. juli 2008

Mathilde

Hej Camilla

Jeg bruger kun en dagcreme. Men min kæreste bruger noget der hedder propylalkohol som affedter og desinficere huden for urenheder. Det kan vist købes på apoteket. Det virker i hvert fald for ham:) Måske var det en mulighed...

(H)Mathilde

Anmeld

27. juli 2008

D.B.L

Hej Camilla,

jeg døjer selv med samme problemer. Jeg kan nogen lunde "styre" min hud ved at bruge Dermalogicas produkter og så bruger jeg mine lommepenge på en ansigtsbehandling hver 6 uge.

Hvis pengene ikke er til det kunne du kontakte de forskellige kosmetologskoler. De søger tit modeller og så skulle apotekets mærke Vichi (staves det sådan??) også være effektiv.

I øvrig anbefalede min veninde mig at koge vand, citron og frisk revet ingefær, lad det køle og bland det med hyldeblomst. Det skulle virke udrensende. Jeg synes det virker og smager også skønt her i varmen.

Knus Ditte

Anmeld

27. juli 2008

MorCamilla

1000 tak for alle jeres gode råd... :D Hvor er det dejligt... Jeg vil gå i gang med at prøve de forskellige af og se hvad der passer bedst til min hud... Mange tak tøser :D

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.