Kage-lege dag på Midtfyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Fines mor

Znuzke skriver:

Jow jow da, jeg kan da bare lege med Mariamiss6 - det har vi talt om tit, der er bare lidt for langt fra tanke til handling...

Hihi ja det kender jeg godt, men se da at få sat en dato på, så kan det være der kommer flere til;-)) Jeg glæder mig bestemet til vi skal lege her, har en Hallo Kitty kage i tankerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Pige2009

Fines mor skriver:

Hvis du er på Facebook, så kan du melde dig ind i den gruppe der hedder De fynske kagenørder

Oki doki...

Anmeld

29. september 2010

birthee

Det er da dejligt tæt på - men hvad skal man have med, hvilke udgifter er der osv???

Anmeld

29. september 2010

loppen82

Øv øv øv ska til noget familie halløj lige den weekend...

Anmeld

29. september 2010

Fines mor

birthee skriver:

Det er da dejligt tæt på - men hvad skal man have med, hvilke udgifter er der osv???

Det vil være en fordel, at tage lidt fondant med- så man har noget man kan sidde med. ;-)

Ellers kan man se på de andre, og få nogle gode tips og tricks.

Vi holder fælles frokost, så man tager lidt med til frokostbordet og det man skal drikke.

Spørg bare hvis du vil vide mere. ;-)

Anmeld

29. september 2010

birthee

Altså jeg er jo helt ny i det der kage-halløj, så hvad er fondant??? Og hvor kan man købe sådan noget henne??? Kunne bare godt tænke mig at snuse lidt til det, da jeg gerne selv vil lave dåbskage og et par andre kager næste år...

Anmeld

30. september 2010

Fines mor

birthee skriver:

Altså jeg er jo helt ny i det der kage-halløj, så hvad er fondant??? Og hvor kan man købe sådan noget henne??? Kunne bare godt tænke mig at snuse lidt til det, da jeg gerne selv vil lave dåbskage og et par andre kager næste år...

Du kan købe fondant på nettet, eller i Panduro ;-)

Anmeld

30. september 2010

Manakauapo

Fines mor skriver:

Du kan købe fondant på nettet, eller i Panduro ;-)

Eller lave det selv!

MarshMallowFondant er rigtig nem og god

Anmeld

2. oktober 2010

birthee

Kageteenageren skriver:

Eller lave det selv!

MarshMallowFondant er rigtig nem og god

Hvordan laver du fondant selv???

Anmeld

2. oktober 2010

Fines mor

birthee skriver:

Hvordan laver du fondant selv???

Jeg syntes du skal sprøge om du må få opskrifthæftet, som du kan se nogle tilbyder i en tråd længere oppe;-) Der er mange gode opskrifter, mener også der er på hjemmelavet fondant. Men det hjemmelavet er lavet af skumfiduser;-)

Du må gerne komme bare for at se på;-) Evt. låne lidt fondant af os andre;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.