kastration af hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. september 2010

charlottekri

hej tøser

jeg skriver fordi jeg simpelthen er ved at blive sindssyg af min hund.. han strinter hvor han kan komme til det, dog aldrig når vi er hjemme... derfor overvejer jeg stærkt at få ham kastreret, men hvad koster sådan noget?? og vil det hjælpe på hans strinten?? enkelte gange har han også haft "store uheld"...

håber at nogen har lyst til at svare!

knus charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

MetteMTH

charlottekri skriver:

hej tøser

jeg skriver fordi jeg simpelthen er ved at blive sindssyg af min hund.. han strinter hvor han kan komme til det, dog aldrig når vi er hjemme... derfor overvejer jeg stærkt at få ham kastreret, men hvad koster sådan noget?? og vil det hjælpe på hans strinten?? enkelte gange har han også haft "store uheld"...

håber at nogen har lyst til at svare!

knus charlotte

Ja det vil helt sikkert hjælpe Vores rottweiler har også fået fjernet kuglerne, jeg var så træt af at han hele tiden skulle lave de der gule/grønne pletter fra hans tissemand, de var på gulvet og oppe af vægge. Han er blevet total doven og man ser ham sjældent pisse, før pissede han jo op af alt. De gule ''sperm'' pletter er også væk. Dejligt!

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

det kan sagtens betale sig

men det koster, sårn er det med alting men hvad gør man ikke for sit kæledyr

Anmeld

26. september 2010

charlottekri

tak for svarene, men er der nogen der ved hvad sådan noget koster ca? han er 5 år til januar, og vejer ca. 25 kg, hvis det skulle have noget at sige...

Anmeld

26. september 2010

MetteMTH

charlottekri skriver:

tak for svarene, men er der nogen der ved hvad sådan noget koster ca? han er 5 år til januar, og vejer ca. 25 kg, hvis det skulle have noget at sige...

over 1000 kr i hvert fald.. så dyrt er det heller ikke.. For tror vi kom af med 2500 kr, men der fik han også renset ørerne og vi fik hundemad. Men det kan godt betale sig, du vil blive utrolig glad for det Ved ikke om det har noget at gøre med vægten, for vores vejer 50 kg og hvis det koster lidt over 1000 kr, så er det jo også billigt for den størrelse.

Anmeld

27. september 2010

Pena

Jeg fik mine to dansk svensk gårdhunde ordnet. Den ene har taget på den anden har ikke. Kan ellers ikke mærke den store forskel. Og så har de altså en lidt sødere mås når de kugler ikke hænger der og dingler.

Jeg fik det gjort fordi de gik løs med tre tæver, så det var for besværligt med al den løbe tid.

Jeg tror jeg gav ca 3000 for to. Tror faktisk også de blev vacc samtidig. Men ring rundt og hør priser. Der kan godt være forskel i pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.