Jeg er alene mor, og bor langt væk fra min familie, men har til gengæld en rigtig god veninde der har hjulpet mig utrolig meget. Men, jeg føler mig bare slet ikke sikker på om hun kan passe mit barn alene, hun har gjort det 2 gange af et par timer, og har simpelthen været ret utilpas ved det...
Jeg ved hun elsker min barn utrolig højt, og fortæller stolpe op og stolpe ned til hendes familie. Men føler bare ofte hun ikke helt lytter til mig når jeg siger, hun IKKE skal så meget som kigge væk (med mindre hun holder på hånden) når mit barn ligger på puslebordet, eller hun aldrig må gå fra mit barn når det sidder i højstol osv. Hun skifter tit når hun er her, for det synes hun er hyggeligt, og har flere gange kommet ind hvor hun har stået og bakset med blespanden mens mit barn bare har ligget selv på pudslebordet...
ligesom jeg flere gange har set hende gå ud af køkkenet mens h*n sidder i højstolen... 
Min bror og svigerinde skulle køre mig på sygehuset en dag, og så køre mit barn ud til hende så hun kunne passe mens jeg var der. Men heldigvis blev det kort og min bror hentede mig inden. Sidst jeg var på besøg ved min mor fortalte hun mig, at min svigerinde havde studset over at min veninde lod mit barn sidde selv på sofaen for at gå ud i køkkenet, men hun var i tvivl om hun skulle sige det til mig... 
Jeg synes bare jeg har skåret det ud i pap SÅ mange gange for hende, men det er åbenbart ikke sivet ind... I morgen skal jeg til tandlægen, og hun skal passe, jeg har overbevist hende om at gå en tur med barnevognen mens jeg er der inde, simpelten det eneste jeg er tryk ved...
Mit spørgsmål er, skal jeg sige til hende at jeg simpelthen ikke har det godt med at hun passer, eller skal jeg give hende en chance og forklare hende vilkårene....?
(min barn er knap 9 mdr)
Anmeld