Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbeth2910 skriver: Det har jeg skrevet til ham idag og jeg forstod på ham at han ville lave den:-) Så der er håb forude. Lisbeth - som også skal til småfolk lagersalg
Det har jeg skrevet til ham idag og jeg forstod på ham at han ville lave den:-) Så der er håb forude.
Lisbeth - som også skal til småfolk lagersalg
Er det rigtigt? Wuhuuu.....
(Skal såå meget også til småfolk lagersalg)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvorhenne i Holbæk??
lisbeth2910 skriver: Jeg vil gerne købe noget for dig :-)
Jeg vil gerne købe noget for dig :-)
Vil du????
Er det rigtigt...???
Juhuuuuuuuuuuuuuu...
Ved det er delt op i str...
Hvordan gør vi...???
Majbritt
henh01 skriver: Hvorhenne i Holbæk??
Se linket loa har sat ind, der har jeg oprette alle oplysningerne om lagersalget
twinboys skriver: Tager du imod bestillinger... smiler... træls at komme fra Jylland og ikke bare lige kommer til øen... Majbritt
Tager du imod bestillinger... smiler... træls at komme fra Jylland og ikke bare lige kommer til øen...
HAHA Ja det kan jeg da godt ..
Mutti2B skriver: Og Århus
Og Århus
og Århus hvor og hvornår???
Mener altså kun at Småfolk er på øen
Er der også småfolk lagersalg i Århus???
Åhh ville sååå gerne derover...men synes næsten ikke det kan svare sig når jeg kommer fra jylland, øv øv øv - bøv...
twinboys skriver: Vil du???? Er det rigtigt...??? Juhuuuuuuuuuuuuuu... Ved det er delt op i str... Hvordan gør vi...??? Majbritt
JA det vil jeg gerne
Du kan sende mig en pb så kan vi lige aftale nærmere
Hvis man kigger på deres facebook profil (som jeg SELVFØLGELIG er fan af) så står der at småfolk altid KUN er i Holdbæk - så desværre ingen småfolk i jylland
twinboys skriver: og Århus hvor og hvornår??? Mener altså kun at Småfolk er på øen Majbritt
SORRY GIRLS, my bad
Det er ej sikke lej lagersalg der er i Århus på torsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128