Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er der nogle her inde der har sådan en min mor ville så gerne have sådan en til min søn når han kommer på besøg???
håber nogle kan hjælpe mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kender du det blå marked i låsby? For der har jeg lige set to i dag
Laulund87 skriver: Kender du det blå marked i låsby? For der har jeg lige set to i dag
nej det kender jeg desværre ikke øv øv øv
B&J skriver: nej det kender jeg desværre ikke øv øv øv
Nå okay, men det er et stort marked. Det er nok sådanne steder du kan finde den
Laulund87 skriver: Nå okay, men det er et stort marked. Det er nok sådanne steder du kan finde den
ja for har kigget på dba eller gul og gratis for de føre den ikke mere men ved baby sam har haft den så har også skrevet og spurgt dem
B&J skriver: ja for har kigget på dba eller gul og gratis for de føre den ikke mere men ved baby sam har haft den så har også skrevet og spurgt dem
Ja de har den måske, men så koster den også knaster
På marked koster de omkring 100 kr
Laulund87 skriver: Ja de har den måske, men så koster den også knaster På marked koster de omkring 100 kr
ja den er oppe i 800kr men min mor vil havde den stol og det er hjem til hende jamen så bestemmer hun jo selv for hun skal selv betale den og tror min søn vil elske den hihihihi
B&J skriver: ja den er oppe i 800kr men min mor vil havde den stol og det er hjem til hende jamen så bestemmer hun jo selv for hun skal selv betale den og tror min søn vil elske den hihihihi
Hehe okay
Men hvis du kommer på marked eller i genbrug kan du jo kigge efter den
Laulund87 skriver: Hehe okay Men hvis du kommer på marked eller i genbrug kan du jo kigge efter den
jaaa du kan tro jeg kigger efter den og tak fordi du fortalte mig om det sted selv om jeg ikke kan få fat i dem øv øv
B&J skriver: jaaa du kan tro jeg kigger efter den og tak fordi du fortalte mig om det sted selv om jeg ikke kan få fat i dem øv øv
Så lidt da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128