Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fines mor skriver: Det kan være du bare skal kaste dig ud i det;-)
Det kan være du bare skal kaste dig ud i det;-)
Har overvejet det rigtig mange gange
Fines mor skriver: Jeg tror det var min læremester,som var god til at fortælle og vise hvordan ;-) Jeg brugte en udstikker, og så 3 stk. Så blev de lagt op på skift, og bladene sat fat med kogt vand(koldt) og en pensel. Men jo..jeg kan godt li at nørkle lidt *G* de første 2 var grimme hihi
Jeg tror det var min læremester,som var god til at fortælle og vise hvordan ;-)
Jeg brugte en udstikker, og så 3 stk. Så blev de lagt op på skift, og bladene sat fat med kogt vand(koldt) og en pensel.
Men jo..jeg kan godt li at nørkle lidt *G* de første 2 var grimme hihi
busted de første 2 var grimme ha ha....du skrev det var den første .
Ej sorry drilleriet, den er virkelig FLOT, du er dfa dygtig!!!
Wauw den er mega flot lavet. Når jeg begiver mig ud i det der så klasker det bare sammen Må øve mig noget mere...
Øj den er godt nok flot!
Ta daa Helle, man blir bidt af det ik.
helle, den er skide flot.. jeg er ikke sikker på jeg kan lave sådan en flot rose.
kan se du er ved at lave en sko også?
Fines mor skriver: Syntes lige i skulle se min første rose i fondant ;-)
Syntes lige i skulle se min første rose i fondant ;-)
Superflot
Hey! De to første var altås pæne! Og læg lige mærke til skoen i baggrunden! Det er min! hehe
Susan1978 skriver: Ta daa Helle, man blir bidt af det ik. helle, den er skide flot.. jeg er ikke sikker på jeg kan lave sådan en flot rose. kan se du er ved at lave en sko også?
Nix! Skoen er min hihi
HelleBelle skriver: busted de første 2 var grimme ha ha....du skrev det var den første . Ej sorry drilleriet, den er virkelig FLOT, du er dfa dygtig!!!
Haha nå ja... de første to lignede ikke lige roser *GGGGGG* Jeg aner ikke hva de lignede, men med god hjælp så var det nemt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128