av for.. der er et hoved på vej ud.. eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. september 2010

CiSo

Ja, jeg er jo ved at være ved vejs ende og det kan mærkes..

igår var jeg ude og shoppe med en veninde, og det er dælme hårdt når man sådan er ved at være lige oppe over, og fra morgenstunden havde der været sådan en masse små niv nede fra, orkede næsten ikke tanken om at jeg skulle ud og marcerer gågaden tynd lige idag, havde bare lyst til en dag på sofaen, nu hvor jeg havde ondt..

Men, jeg kom da afsted og hvor gjorde det bare ondt, jeg måtte sige stille til min veninde at det føltes som om hovedet var på vej neden ud... måtte lige ud på toilettet for en sikkerheds skyld og tjekke om jeg kunne se et hoved, meeeen det kunne jeg dog ikke.. ( se lige mig inde i sådan en lille bås af et toilet, prøve at stå og bukke mig ned, for at se om der var et hoved på vej ud dernede, med min veninde stående udenfor, og sige kan du se et hoved? skal love for folk de gloede da jeg kom ud af den lille bås.. )

Men piger, det føltes virkelig som om hovedet er på vej ud? 

Hvorfor lige det, er det fordi han sætter sig fast eller?

Sorry for et dumt spørgsmål, men har jo ikke været gravid før.. 

Sophie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

afrobabies

sophieamalia skriver:

Ja, jeg er jo ved at være ved vejs ende og det kan mærkes..

igår var jeg ude og shoppe med en veninde, og det er dælme hårdt når man sådan er ved at være lige oppe over, og fra morgenstunden havde der været sådan en masse små niv nede fra, orkede næsten ikke tanken om at jeg skulle ud og marcerer gågaden tynd lige idag, havde bare lyst til en dag på sofaen, nu hvor jeg havde ondt..

Men, jeg kom da afsted og hvor gjorde det bare ondt, jeg måtte sige stille til min veninde at det føltes som om hovedet var på vej neden ud... måtte lige ud på toilettet for en sikkerheds skyld og tjekke om jeg kunne se et hoved, meeeen det kunne jeg dog ikke.. ( se lige mig inde i sådan en lille bås af et toilet, prøve at stå og bukke mig ned, for at se om der var et hoved på vej ud dernede, med min veninde stående udenfor, og sige kan du se et hoved? skal love for folk de gloede da jeg kom ud af den lille bås.. )

Men piger, det føltes virkelig som om hovedet er på vej ud? 

Hvorfor lige det, er det fordi han sætter sig fast eller?

Sorry for et dumt spørgsmål, men har jo ikke været gravid før.. 

Sophie

Den sidste måned inden jeg fødte, der sad min datters hoved totalt spændt helt nede i bækkenet, det gjorde også meget ondt, og lidt hårdt at gå rundt

Anmeld

26. september 2010

Muffinmus

DEt er meget normalt at det tynger til sidst, og ja nogle gange føles det som om de er ved at grave sig ud dernede, men bare roligt, det sker som regel ingen ting, det kan f.eks være fordi der er en arm med langs hovedet, det var der ved mig og det føltes helt anderledes end med min søn.. Og hun blev også født med armen oppe ved hovedet...øv øv:-)

Jm sagde at havde hun ikke haft armen der ville jeg slet ikke være sprækket:-)

Anmeld

26. september 2010

Jibbe

Og du er slet ikke i tvivl når hovedet er ved at komme ud! Men når babyen ligger langt nede i bækkenet kan det føles som om du går med en bold mellem benene ;-) held og lykke med fødslen!

Anmeld

26. september 2010

quar20

Hvis du har det som om at du går med en bowlinglkugle nede mellem dine ben. som bare presser og presser virkelig meget ned a..! Ja så er hovedet ved at sætte sig fast helt nede i bækkenet..!!

Og for en i HELVED hvor gør det bare ondt, men det er samtidig rart for så ved man at baby ligesom gør jeg klar til den store dag.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.