Anonym skriver:
Jeg overvejer virkelig kraftigt at gå... Er sååå træt af at han INGENTING laver herhjemme, IKKE gider tage sig af vores store pige.. Jeg laver ALT!!!! Er gravid med nr 2, og jeg glæder mig og så alligevel ikke, for hvis det skal være sådan her hele tiden, så ville jeg ønske jeg aldrig var blevet gravid! Har en virkelig dårlig dag idag, hvor det hele bare ramler sammen! Er SÅ klar til at pakke sammen og ta hjem til min mor med min datter..
Hver gang jeg prøver at lade min datter og ham være alene og hygge sig, kommer de op at skændes og han bliver vildt hysterisk på hende! Han har været på noget antidepressiv, men aner simpelthen ikke om han tager sine piller - han sir han tar dem nogle gange, og den holder bare IKKE!!! Hvis man skal ta sådan nogle piller, så skal man SKU ta dem fast og ikke engang imellem ellers hjælper de jo NADA!!
Jeg er selvfølgelig gravid og hormonerne kører på højtryk! Men hvad mener I??? Jeg er helt færdig og har allermest lyst til at smutte fra det hele med min pige, og så tage en pause med kæresten... 
Hej Ano
Puha lyder ikke sjovt at være dig lige nu, så kæmpe kram herfra!
Men puha jeg fik det lige helt forkert da du sagde at han blev hysterisk på din datter når de var alene hjemme. Alt efter hvor "modtagelig/sart" hun er, kan det altså godt skade hende. Og hvis hun har hans gener i kroppen, så kan hun også let være disponeret for depression osv senere hen i livet.
Så husk også at tænke på hende (det ku jeg heller ik forestille mig at du ikke gør
), men hun er også fanget i det og puuuha det må heller ikke være sjovt at være hende og blive helt forvirret over hvad der er rigtigt/forkert om hun er elsket eller ej af sin far osv.
Så bare en tanke, synes du skal sætte hende i allerførste række og hvis du heller ikke føler du kan mere så er der ikke så meget at rafle om.
Men bare lidt tanker herfra og sender dig masser af godt energi og overskud så du kan træffe den beslutning der er bedst for jer 
Anmeld