Ventetøj - 2 gangs gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. september 2010

KarinaIda

Dette sprøgsmål stilles af nysgerrighed... Da I smukke kvinder var gravide for 2 gang, hvor tidligt begyndte I så og gå i ventetøj???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Malonde1985

det er først rigtig nu, at min mave er lidt i vejen, men decideret ventetøj har jeg ik investeret i, da jeg i forvejen mest render rundt med leggins og tunikaer/kjoler osv.. Er 22+1 idag og gravid med nr 2.

Kram

Anmeld

26. september 2010

3xM

fødte Milas i uge 37+4 og har aldrig brugt ventetøj da jeg kun tog 4 kg på...enkelte bluser har dog ladet livet efter da de posede efter maven svandt... 

Anmeld

26. september 2010

Muffinmus

ehm, gik mest i jeans og det gik over i 8 uge, for der kunne jeg ikek lukke dem mere:-)

Så hoppede i mine ventejeans fra uge 8 anden gang...

Gad sgu nok lige vide hvor tidligt jeg ville gøre det hvis der er en 3 gang

Anmeld

26. september 2010

MetteT

Jeg er i dag 17+0 med andet barn og jeg hoppede i ventebukserne i torsdags.. Nujsh det var rart..

Knus Mette

Anmeld

26. september 2010

Diana...

Uhh jeg tror det var omk uge 18 og flere uger før det gik jeg med åbne bukser var bare for doven til at få købt et par bukser hi hi . 

Anmeld

26. september 2010

quar20

Jeg fandt min utrolig lækre venteleggins frem da jeg var i uge 10, mest fordi jeg var SÅ forbandet oppustet at det nev hvor min buksekant var..!!

Nu går jeg mest i leggins og tunika, eller en dejlig lang striktrøje med en top indenunder.. =)

Jeg har to par ventebukser, men går sku sjældent i dem..! Mine leggins er min bedste ven.. =)

Anmeld

28. september 2010

DK

Ihh tidligt... Jeg husker det ikke præcist mere. Omkring uge 10 måske? (ja, det er meget man har glemt her hele 14 uger senree, he he) Dog kun ventebukser. Bluserne kunne passe et par uger til, indtil mine bryster voksede AMOK og slet ikke kunne være i mine bluser mere!!

Anmeld

28. september 2010

Fru.Ø

Uha allerede i uge 8,kunne ikke holde ud at have mine alm. bukser på

Anmeld

28. september 2010

Marco2

Mener det var uge 16 jeg ikke ku' være i mine jeans mere, og hoppede i bedstemor med eleastik i

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.