Kan slet ikke holde mig selv ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Thereseh

Min kærestes bror har lige fortalt at de venter tvillinger. Jeg er jo vildt glad på deres vegne, og ved at de har prøvet længe. Alligevel sidder jeg her, sort af misundelse over at det ikke er OS......vi har prøvet 3 måneder, og jeg skal teste den 3. oktober...... 

Allerede nu tænker jeg "hvad nu hvis jeg ikke er gravid til jul, hvor hun så sidder med stor struttende mave og er lykkelig".....

Jeg hader at jeg skal reagere sådan her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

henh01

Kender det alt for godt.. Lykken skal nok lyse på jer også

Anmeld

26. september 2010

Snefnug1984

Ja det er rigtig surt, når man gerne selv vil være gravid og alle omkring en bliver gravide. Men du skriver at I kun har prøvet i 3 måneder - det er jo ingen tid. Vi er andre der snart runder 2 år, så det skal nok komme, når det bliver jeres tur

Held og lykke med det

Anmeld

26. september 2010

Thereseh

Tak begge to 

Anmeld

26. september 2010

tioyv

kender det godt blir også selv sådan har selv prøvet siden nov 2008.

for at der snart er to streger hos jer

og sender masser af baby støv ########

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Søde dig... Jeg bliver rigtig ked af det, når jeg læser dit indlæg, for du skal ikke have det dårligt over din reaktion, da det er ganske naturligt at føle som du gør Din tur skal nok komme! 3 mdr. er ingenting...

Held og lykke med jeres projekt

Anmeld

27. september 2010

Thereseh

Tak skal I ha. Tiouv, jeg håber at der snart er to streger til dig 

Anmeld

27. september 2010

Karo

Man kan godt være glad på andres vejne og stadig være ked af at det ikke er en selv. Da vi prøvede at få nr. to blev en af mine veninder gravid (ikke planlagt). Selvfølgelig var jeg glad på deres vegne men havde det præcis lige som dig.

Det er naturligt at føle sådan, og så længe man er istand til at sige tillykke og holde skuffelsen skjult i sig selv er det helt ok.

Krydser fingere for to streger hos dig d. 3 oktober

Anmeld

27. september 2010

Mathilde

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker og følelser! Og det er helt ok og helt naturligt, at du har det sådan...

Dog prøvede vi selv kun 1½ mdr før det lykkedes, men vi havde ventet længe på at gå igang, fordi det skulle passe med udd osv. Så jeg følte vi havde prøvet meget længere end vi egentlig gjorde..

for jer!

Anmeld

27. september 2010

Mor til prinsessen :-)

Kan godt forstå dig..... Synes ikke du skal have det dårligt over det :-) Helt naturligt.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.