Erfaring med IUI-D behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.659 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Mullefisen2011

Hej Tøser

Jeg er ny herinde på siden, og søger lidt information og erfaring med IUI-D behandlinger..

Vi er i den kedelige situation at vi skal bruge donorsæd for at blive gravide. Dette fik vi at vide for 1 uge siden og det er selvfølgelig et meget hårdt slag for os, så derfor søger jeg alt den viden jeg kan om behandlingen og erfaringer med dette..

Håber der er nogle af jer der har lyst til at dele med jeres erfaringer om denne behandling?

Kh Mullepigen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

blomst84

Hej  velkommen til... det er en rigtig dejlig side og folk er søde og rare og hjælper hinanden  kender desværre ikke noget til behandlinger, men ville bare byde dig velkommen  

Anmeld

26. september 2010

Mullefisen2011

Hej

Dejligt at få en velkomst herinde, det får en til at føle sig godt tilpas.. Håber jeg kommer til at kunne bruge denne side til noget og få en masse viden og hjælp fra andre

Anmeld

26. september 2010

blomst84

Mullepigen86 skriver:

Hej

Dejligt at få en velkomst herinde, det får en til at føle sig godt tilpas.. Håber jeg kommer til at kunne bruge denne side til noget og få en masse viden og hjælp fra andre

Det er jeg helt sikker på du gør  syntes i hvert fald de piger som er i barnløsheds-kategorien er rigtig søde til at hjælpe hinanden og komme med gode råd osv 

Anmeld

26. september 2010

Mullefisen2011

Det er rigtig rart og håber da de vil hjælpe mig..

Føler mig også velkommen herinde nu, det synes jeg tit kan være svært på andre sider..

Så glæder mig til at snakke med andre herinde..

Anmeld

26. september 2010

otlitrom

Hejsa Og velkommen til! Som blomst84 vil jeg også bare sig velkommen, da jeg heller ikke kender det store til den behandling I skal igennem.

Vi er igang med ICSI-behandlng, og jeg skal have taget mine æg ud onsdag/torsdag i kommende uge..

Jeg håber du finder nogen der kan hjælpe. Barnløshedsbehandlingsguppen herinde er i hvert fald fantastisk, og her er masser af støtte at hente!

Held og lykke!

Anmeld

26. september 2010

Mullefisen2011

Hej Kitty..

Tak for velkomsten, er rigtig dejligt
Håber også der er nogen der kan hjælpe mig herinde, men ved det ikke endnu

Rigtig meget held og lykke til jer med jeres behandling, håber der snart er gevinst

Kh Mullepigen

Anmeld

26. september 2010

Sujan

Hej
Vil også bare lige byde dig velkommen... Kan desværre ikke hjælpe..

Er selv ved at få taget prøver og se om vi skal i behandling... Så det næste stykke tid vil jeg nok have meget brug for denne side

Håber du finder nogle der kan hjælpe... Ellers er der nogle gange rigtig gode beskrivelser på fertilitetsklinikkernes hjemmeside

Anmeld

26. september 2010

Mullefisen2011

Tak for velkomsten Sujan..

Er ked af i måske også skal igennem behandling, håber i får en lidt mere "nem" behandling og kan klare jer med dig og din mand.. krydser fingre for jer.

Har desværre læst nettet tynd for forklaringer mm. om behandlingen så det er ren personlig erfaring og noget jeg søger herinde..

Det kan jo være vi kommer til at følge hinanden herinde så..

Kh Mullepigen

Anmeld

26. september 2010

Mutti2B

Mullepigen86 skriver:

Hej Tøser

Jeg er ny herinde på siden, og søger lidt information og erfaring med IUI-D behandlinger..

Vi er i den kedelige situation at vi skal bruge donorsæd for at blive gravide. Dette fik vi at vide for 1 uge siden og det er selvfølgelig et meget hårdt slag for os, så derfor søger jeg alt den viden jeg kan om behandlingen og erfaringer med dette..

Håber der er nogle af jer der har lyst til at dele med jeres erfaringer om denne behandling?

Kh Mullepigen..

Hejsa og velkommen til

Først får du lige et fra mig. Det må være noget af en kamel at sluge for jer, men hvor er det godt at høre, at I ikke lader det stoppe jer 

Jeg er selv igang med IUI-D, men min situation er lidt anderledes end din, for jeg er helt alene om det. Jeg har valgt at bruge åben donor og er i behandling ved Diers i Århus. 

Skriv endelig hvis du har spørgsmål og så vil jeg prøve at se om jeg kan svare  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.