Lån til hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2010

betiinsen

Hej piger. ville lige høre jer af. Jeg er studerende, og færdig om 2 1/2 år, min kæreste er elev og færdig om et års tid. Vi har tilsammen udbetalt omkring 19.000 nu her, og 6000 mere når vi får et barn.

Vi skylder ikke banken noget, og har lige pt. en udbetaling på 25.000 udover. Tror i at banken vil kunne låne os til køb af et lille hus?

Ved godt det er et underligt spørgsmål, men ville bare høre om nogle af jer vidste bare lidt om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Snefnug1984

Du kan prøve at gå ind på fx. nordea og indtaste jeres oplysninger - så kan man se hvad man muligvis kan låne

http://www.nordea.dk/Privat/Bolig/Regnemaskiner/Hvor+meget+kan+du+købe+bolig+for/25371.html

Anmeld

26. september 2010

betiinsen

Okay tak, vil jeg lige prøve at se på

Anmeld

26. september 2010

Snefnug1984

betiinsen skriver:

Okay tak, vil jeg lige prøve at se på

Men det er selvfølgelig kun en vejledning. Det er jo jeres bank der afgør om det kan lade sig gøre, men umiddelbart kan jeg ikke se, at der sku være noget i vejen for det.

Anmeld

26. september 2010

Thereseh

Det kommer jo lidt an på hvor i landet det er, og hvilke banker I spørger. 

Jeg kender mange i hovedstadsområdet, der har fået nej, selv om de har en løn på op mod 30-35.000, og er gældfrie....

Men hvis det er udenfor hovedstaden, kan det jo sagtens være at situationen er anderledes. 

Anmeld

26. september 2010

Snefnug1984

Jeg har en veninde som kunne låne godt og vel 1,2 mill. til et hus udenfor Århus og hun går på barsel med barselspenge fra kommunen og hendes kæreste arbejder og de har bil.. såh det er meget individuelt.

Anmeld

26. september 2010

Sujan

Arbejder selv i bank.. Og jeg ville aldrig få lov af min chef at låne ud til to studerende... Og vi er en ret large bank hvad det angår... Desuden forlanges der 10% i udbetaling næsten Alle steder i disse tider... Rådighedsbeløbet efter alle udgifter er betalt for 2 voksne og 1 barn er 11.500.. så er der ikke mange penge til at betale hus + udgifter til.... Men bliv da endelig ved med at spare op.. så har i da råd til et mega fedt hus en dag.

Vil jo ikke virke negativ, taler bare af erfaring, men prøv og snak med banken... De kender jeres økonomi og hvis i har været gode kunder kan det jo være de sagtens kan hjælpe jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.