Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.. ja, det lyder nok underligt, og det bliver det helt sikkert også - Men jeg vil gerne fri til min dejlige kæreste Og jeg har nu brug for lidt hjælp til at finde ud af hvordan jeg gør?
Min kæreste er meget genert anlagt og kan ikke få sig til sådan noget - selvom jeg ved at han gerne vil Vil ikke købe ringe eller noget endnu, for ved ikke hvad størrelse han skal have - men det må stadig gerne være en pæn måde at gøre det på
Vi skal nok giftes på rådhuset til at starte med, da vi ikke har råd til det store kirkebryllup imens jeg studerer - så det må lige vente til jeg er færdig. Men det er også meget for at sikre hinanden og Lærke, og selvfølgelig fordi at vi elsker hinanden og har det super godt sammen, og som et symbol på alt hvad vi har været igennem og klaret Kom med jeres gode råd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har aldrig prøvet at fri..... Men hvad med bare at gøre det over en lækker middag?? klassisk men alligevel rigtig romantisk jo.
sophieamalia skriver: Jeg har aldrig prøvet at fri..... Men hvad med bare at gøre det over en lækker middag?? klassisk men alligevel rigtig romantisk jo.
ja jeg tænker også at det skal være lidt i den stil
Ved godt at det ikke er helt traditionelt at det er kvinden der frier, men elsker min kæreste så højt, så synes det kunne være et sødt lille twist
TrineLærke skriver: ja jeg tænker også at det skal være lidt i den stil Ved godt at det ikke er helt traditionelt at det er kvinden der frier, men elsker min kæreste så højt, så synes det kunne være et sødt lille twist
Der er jo heller ikke nogle regler for hvem der frier, så det kan jo ligeså godt være dig som ham! og hvis du føler for det, er det jo bare det du gør!!! held og lykke med det ihvertflad.
sophieamalia skriver: Der er jo heller ikke nogle regler for hvem der frier, så det kan jo ligeså godt være dig som ham! og hvis du føler for det, er det jo bare det du gør!!! held og lykke med det ihvertflad.
Tusind tak
Tror han bliver overrasket
Hvad med at lave en lille date fx. i Zoologisk Have (hvis I bor tæt på det)! Eller tage på en lille efterårs picnic!
Det er ihvertfald romantisk
Kageteenageren skriver: Hvad med at lave en lille date fx. i Zoologisk Have (hvis I bor tæt på det)! Eller tage på en lille efterårs picnic! Det er ihvertfald romantisk
Ih ja - der er så mange måder man kan gøre det på Dejligt at i vil hjælpe
Det lyder også rigtig romantisk
Jeg ved ikke hvordan men ville lige sige at jeg synes det er helt fantastisk at du vil fri til ham jeg synes faktisk der er for lidt kvinder der gør det man går bare og venter og håber stedet for bare selv at træde til.
Ihhh glæder mig til at høre om det
Knus til dig
Diana... skriver: Jeg ved ikke hvordan men ville lige sige at jeg synes det er helt fantastisk at du vil fri til ham jeg synes faktisk der er for lidt kvinder der gør det man går bare og venter og håber stedet for bare selv at træde til. Ihhh glæder mig til at høre om det Knus til dig
Tak søde
Nu håber jeg da bare at han siger ja
Ja der er alt for lidt kvinder - og ved at han ikke selv kunne få sig til at gøre det, sådan er han bare
Så jeg giver det et forsøg
Vi er ikke så traditionelle, så dan min kæreste friede var det med en fin grøn plastikring som han havde fået i en af de der automater. Jeg syntes det var fantastisk. Vi købte så først ringe da vi blev gift.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128