Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.. ja, det lyder nok underligt, og det bliver det helt sikkert også - Men jeg vil gerne fri til min dejlige kæreste Og jeg har nu brug for lidt hjælp til at finde ud af hvordan jeg gør?
Min kæreste er meget genert anlagt og kan ikke få sig til sådan noget - selvom jeg ved at han gerne vil Vil ikke købe ringe eller noget endnu, for ved ikke hvad størrelse han skal have - men det må stadig gerne være en pæn måde at gøre det på
Vi skal nok giftes på rådhuset til at starte med, da vi ikke har råd til det store kirkebryllup imens jeg studerer - så det må lige vente til jeg er færdig. Men det er også meget for at sikre hinanden og Lærke, og selvfølgelig fordi at vi elsker hinanden og har det super godt sammen, og som et symbol på alt hvad vi har været igennem og klaret Kom med jeres gode råd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har aldrig prøvet at fri..... Men hvad med bare at gøre det over en lækker middag?? klassisk men alligevel rigtig romantisk jo.
sophieamalia skriver: Jeg har aldrig prøvet at fri..... Men hvad med bare at gøre det over en lækker middag?? klassisk men alligevel rigtig romantisk jo.
ja jeg tænker også at det skal være lidt i den stil
Ved godt at det ikke er helt traditionelt at det er kvinden der frier, men elsker min kæreste så højt, så synes det kunne være et sødt lille twist
TrineLærke skriver: ja jeg tænker også at det skal være lidt i den stil Ved godt at det ikke er helt traditionelt at det er kvinden der frier, men elsker min kæreste så højt, så synes det kunne være et sødt lille twist
Der er jo heller ikke nogle regler for hvem der frier, så det kan jo ligeså godt være dig som ham! og hvis du føler for det, er det jo bare det du gør!!! held og lykke med det ihvertflad.