Minus ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Lotus86

Hvordan kan det være, at der er totalt gang i mit underliv, det niver og prikker, og det er møg ubehageligt, er på dag 13 i min cyklus, men når jeg tager en ægløsningstest, kommer der kun en nærmest usynlig streg nummer 2...??

Er det bare meningen at ens underliv skal f*** totalt op når man ikke er på p-piller, uden at det betyder noget som helst???

-Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

afrobabies

npn skriver:

Hvordan kan det være, at der er totalt gang i mit underliv, det niver og prikker, og det er møg ubehageligt, er på dag 13 i min cyklus, men når jeg tager en ægløsningstest, kommer der kun en nærmest usynlig streg nummer 2...??

Er det bare meningen at ens underliv skal f*** totalt op når man ikke er på p-piller, uden at det betyder noget som helst???

-Nanna

Jeg har aldrig haft en positiv ægløsningstest, selvom jeg ved at jeg har ægløsning, så jeg tror ikke rigtig på de tests

Anmeld

26. september 2010

Lotus86

victoria2008 skriver:

Jeg har aldrig haft en positiv ægløsningstest, selvom jeg ved at jeg har ægløsning, så jeg tror ikke rigtig på de tests

Men kan du så bare mærke det eller hvad?

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

npn skriver:

Men kan du så bare mærke det eller hvad?

Jeg kan i hvert fald tit mærke det... Mine smerter i underlivet er faktisk stærkere i underlivet under ægløsning, end når der er menstruation på vej

Anmeld

26. september 2010

betiinsen

altså jeg havde først ægløsning på 15 dagen, og inden da var mine teste heller ikke tydlige.. Det skal nok komme

Anmeld

26. september 2010

Lotus86

betiinsen skriver:

altså jeg havde først ægløsning på 15 dagen, og inden da var mine teste heller ikke tydlige.. Det skal nok komme

Jeg tester videre så

Anmeld

26. september 2010

Sophia'smor

jeg har også haft taget æggeløsningstest,

og de første 3 gange hvor jeg bare tog dem kom der også en meget udtydlig streg, men så tog jeg en igår, hvor jeg har æggeløsning, og der kom 2 tydlige streger,

så man kan godt regne med dem

Anmeld

26. september 2010

Lotus86

LeaSchmidt skriver:

jeg har også haft taget æggeløsningstest,

og de første 3 gange hvor jeg bare tog dem kom der også en meget udtydlig streg, men så tog jeg en igår, hvor jeg har æggeløsning, og der kom 2 tydlige streger,

så man kan godt regne med dem

Så dagen før at du fik en positiv test, der havde du kun en test med en tydelig og en meget utydelig streg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.