hvor mange lure i løbet af dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. september 2010

SHERO

Nu er min søn (tror jeg) midt i et tigerspring, har seprationsangst, sover pluseligt meget dårlig om natten, og gider ikke rigtig sove om dagen...

Så... spørgsmålen er egentlig bare hvor mange gange kommer jeres børn ud og sove i løbet af en dag (og hvor gamle er de)?

Synes bare det er er alt for tidligt at min søn kun vil sove 1-2 gange i løbet af en hel dag, og aldrig mere end en time af gangen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

afrobabies

Tullen85 skriver:

Nu er min søn (tror jeg) midt i et tigerspring, har seprationsangst, sover pluseligt meget dårlig om natten, og gider ikke rigtig sove om dagen...

Så... spørgsmålen er egentlig bare hvor mange gange kommer jeres børn ud og sove i løbet af en dag (og hvor gamle er de)?

Synes bare det er er alt for tidligt at min søn kun vil sove 1-2 gange i løbet af en hel dag, og aldrig mere end en time af gangen....

Det er meget forskelligt, nogle børn sover næsten ikke og andre sover næsten hele døgnet væk

Anmeld

26. september 2010

Tullen85 skriver:

Hvor gammel er din søn?

Lisa er 4½mdr. og hun er igang med præcist det samme nu..

Hun plejer at sove 3 timer, 1-2 timer og 3 igen i løbet af dagen, og så vågner hun 2 gange om natten..

Anmeld

26. september 2010

SHERO

Tilmeldt skriver:

Hvor gammel er din søn?

Lisa er 4½mdr. og hun er igang med præcist det samme nu..

Hun plejer at sove 3 timer, 1-2 timer og 3 igen i løbet af dagen, og så vågner hun 2 gange om natten..

Han er 8 mdr, han plejede at sove 3 gange 1 time ca, og sov igennem om natten.  Men nu synes altså ikke det der søvn er noget for ham, så han sover max 2 gange 1 time, og vågner næsten hver time om natten....

Anmeld

26. september 2010

Tullen85 skriver:

Han er 8 mdr, han plejede at sove 3 gange 1 time ca, og sov igennem om natten.  Men nu synes altså ikke det der søvn er noget for ham, så han sover max 2 gange 1 time, og vågner næsten hver time om natten....

Oh my got!!griner..

Det har Lisa også haft gjort en enkelt gang eller to.. Jeg havde mest lyst til at grave mig ned, efter sådan en nat!!

Anmeld

26. september 2010

Brams

Tullen85 skriver:

Min datter er 11 mdr. og hun sover 2 lurer i løbet af dagen og har gjort det siden hun var 5-6 mdr. gammel

Anmeld

26. september 2010

serinasmor

serina er 8½ mdr og sover 2 gange i løbet af dagen og så hele natten ( for det meste .. hun har lidt mareridt engang imellem)

de 2 lure i løbet af dagen er på i alt 3-4 timer ...det svinger dog om det er 2x2 timer eller 1x1 time og 1x3 timer alt afhængig af om vi skal noget den pågældende dag eller ej

Anmeld

26. september 2010

Louisevt

Min søn er 6 måneder og han sover to til tre lure om dagen ca en halv time ad gangen hvis det er i barnevognen i haven, og ellers kan han sove 2-3 timer hvis jeg ligger mig med ham i sengen?!? Om natten sover han fra kl 8-00 (spiser), 00-02 (spiser), 02-04 (spiser), 04-07 !

Jeg synes ikke at hans søvnrytme er optimal. Jeg vil gerne have ham til at sove længere tid og dagen og om natten, men han er glad og aktiv når han er vågen så han må jo ikke mangle det ?!?! 

Anmeld

26. september 2010

NatasjaL

vores datter er 22 måneder og sover fra 20 - 07 og ca fra 11 - 13

vores søn er næsten 4 måneder og sover fra 21 - 08 og så 3 gange i løbet af dagen, den til middag der sover han ca 2-3 timer, de to andre er lidt forskelligt fra en halv til en hel time

Anmeld

26. september 2010

Frøken Sørensen

Vores søn er lidt over 8 mdr og han sover 2 lure i løbet af dagen og så fra 20-7/8 stykker. Når de når 8-9 mdr's alderen er det meget normalt at børn begynder at sove kun to lure om dagen og så om natten Medmindre de selvfølgelig bare har et behov for en tredje....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.