Rigtig ked-opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Anonym trådstarter

https://www.baby.dk/debat/65750pi1/ordet-er-frit/rigtig-ked--gravid-og-negative-bekendte.aspx

link til den oprindelige tråd.

Nå men har lidt opdatering.

Ang familien, overvejer jeg meget kraftigt om de 2 mostre overhovedet skal med til barnedåben, bliver tit frustrert over de sidder og fjanter på facebook, og skriver oversøde beskeder til hinandne, og kommentarer på billeder, hvor bla mine fætre/kusiner er på, og også mine søskende, men jeg er bare luft. Nævnte for manden jeg virkelig overvejer at de ikke skal med, og han blev nærmest sur, ved godt det er nogte vi før har snakket om, men han kan slet ikke forstå det, selvom han også synes de ikke har behandlet mig pænt. mine fastre skal ikke med, så et sted hvorfor skal mine mostre så, og øv hvor kunne jeg bare godt bruge opbakning og lidt forståelse.

Synes sgu bare det er trels, og et sted, så den seneste barnedåb vi var ved, hos min ene moster, der var hendes mostre heller ikke med, de var ikke inviteret, og hun havde kun inviteret den ene af sine fætre, så ja, hvorfor må jeg ikke også vælge mine mostre fra. får hele tiden at vide jeg så skaber kløft i familien, og jeg vælger fra og så videre og så videre, men synes da det e r dem der gør det, med den måde de for det første har behandlet mig på, og hvis de er så dobbeltmoralske og "smide" mig ud af familien på trods af de ikke selv har haft deres mostre med...  Ja er sgu bare så ked af situationen, og den fylder enormt, og føler bare slet ikke der er noget forståelse nogen steder fra, og ja vil ikke kalde det overgreb, men kender ik ordet for hvad jeg føler, men er jo heller ik fair jeg gang på gang bare skal finde mig i at blive inviteret på må og få, og blive kaldt div, holdt uden for, og nedgjort. Har bare fået nok...... Er mig der betaler prisen for min mosters psykiske sygdom, og når jeg vælger fra fordi jeg har fået nok, ja så er det heller ik ok

Ang veninden, overvejer jeg stadig om jeg skal tage en snak, eller bare lade venskabet løbe ud i sandet, da jeg synes hun virker meget fjern, og ikke snaksageelig, ved godt hun ik har været 100% på toppen pga sin graviditet, men hun bruger alligevel hele sin fritid på homepartys, og div andet, så at hun feks ikke engang har 2 min til at svare på en sms, inden for 4 dage, synes jeg et eller andet sted ikke er ok. Det er ikke ligevægt og må jeg bare gøre noget ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

mor-til-vanessa

synes du skal gøre hvad du føler for.

men hensyn til familien og dåben så er det altså jer der bestemmer og synes ikke de kan tillade sig at blive sure hvis de ikke bliver inviteret.

mig og min kusine er meget tætte og ses rigtig tit, men vi var altså ikke med til hinandes børns barnedåbe, da der skulle mange med og vi ikke havde råd og der var altså ikke nogen sure miner fra nogen af os

Anmeld

26. september 2010

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

synes du skal gøre hvad du føler for.

men hensyn til familien og dåben så er det altså jer der bestemmer og synes ikke de kan tillade sig at blive sure hvis de ikke bliver inviteret.

mig og min kusine er meget tætte og ses rigtig tit, men vi var altså ikke med til hinandes børns barnedåbe, da der skulle mange med og vi ikke havde råd og der var altså ikke nogen sure miner fra nogen af os

tak, sådan synes jeg jo også det burde være, er bare svært når selv manden stiller sure miner op... suk altså

Anmeld

26. september 2010

Anonym trådstarter

ingen andre med et godt råd eller andet ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.