Priser mig lykkelig for at jeg har min mor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. september 2010

afrobabies

Jeg er godt nok glad for at min mor ikke gad at være på arbejdsmarkedet mere, det er noget jeg kan drage noget nytte af, så min uddannelse ikke bliver spoleret af. Hun kommer og henter min datter iaften, fordi hun er syg og derfor ikke kan komme i vuggestue. Det er dejligt med sådan en mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Sasja77

Dejligt at du så kan koncentrerer dig om studierne og dejligt at lillepigen kan være hos Mormor og blive forkælet mens hun har det skidt:-)

Mødre er guld værd nogen gange

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Sasja77 skriver:

Dejligt at du så kan koncentrerer dig om studierne og dejligt at lillepigen kan være hos Mormor og blive forkælet mens hun har det skidt:-)

Mødre er guld værd nogen gange

Ja, det er bare dejligt, selvom man da nogle gange synes at man selv skal blive hjemme, hvis hun har det meget skidt, men jeg ved at min mor kan klare det, hun har prøvet det mange gange før, men ved at der er nogle som er meget utryg ved at passe børn som er meget syge.

Anmeld

26. september 2010

Sasja77

Det kan jeg sagtens forstå at der er nogen der er men så længe at du stoler på at din mor kan klare det og så længe at din datter er tryg ved sin mormor og kender hende godt så er det da en god idé at du får hjælp af hende! Vi kender rigtig mange som er så heldige at have deres forældre tæt på og som kan give en hjælpende hånd

God bedring med hende for resten!

Anmeld

26. september 2010

Happiness

Hvor dejligt med en mor der kan træde til når det brænder på! Så det ikke går ud over uddannelsen

Anmeld

26. september 2010

victoria2008 skriver:

Jeg er godt nok glad for at min mor ikke gad at være på arbejdsmarkedet mere, det er noget jeg kan drage noget nytte af, så min uddannelse ikke bliver spoleret af. Hun kommer og henter min datter iaften, fordi hun er syg og derfor ikke kan komme i vuggestue. Det er dejligt med sådan en mor

Ja, det er da guld værd!

Vi har været så snue at købe hus 2min fra mine forældre og 10min fra svigerforældrene, så det satser vi også på at kunne gøre gavn af!!

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Tilmeldt skriver:

Ja, det er da guld værd!

Vi har været så snue at købe hus 2min fra mine forældre og 10min fra svigerforældrene, så det satser vi også på at kunne gøre gavn af!!

Ja, så er der da en mulighed for at der er nogle barnepiger i nærheden, hvis det brænder på

Anmeld

26. september 2010

victoria2008 skriver:

Ja, så er der da en mulighed for at der er nogle barnepiger i nærheden, hvis det brænder på

PRÆCIS!!!

Anmeld

26. september 2010

*Sofie*

Hvor er det pragtfuldt for jer
Jeg går os bare og venter på at min mor går på pension, så hun kan passe Malou når hun blir syg *GS*

God bedring med din datter

Anmeld

26. september 2010

ZamanogDania

Ihhh hvor godt. Mødre er bare så gode til at overtage. Derfor flytter jeg til Ringsted tæt på mine forældre og svigerforældre. Jeg tænkte hva nu når jeg skal starte på job og min datter er syg. Så er det jo godt med min mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.