råd mht at fortælle min mor om min graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. september 2010

NessaXenia

håber i kan hjælpe mig, jeg er 10 uger henne, og skal snart fortælle mine forældre at jeg er gravid. Jeg har spurgt min mor hvad hun ville sige hvis hun snart fik et barnebarn. Hun syntes jedg skal ha min uddannelse først, jeg er nu optaget på SSH udd, med start 1. november. det tager 14 mdr og så jeg uddannet ssh.

hvordan dælen griber jeg den an???

jeg er så træt og skidt tilpas hver dag og når jeg besøger dem er det svært at være "ovenpå" og være så frisk som jeg plejer, + min nedsatte appetit osv.

hun ved godt jeg fuldføre de ting jeg sætter mig for, hun er der altid for mig, hun elsker min kæreste, hun var ved min side da jeg fik en abort som 16 årige og hun var meget ked af det og siger tit at hun ikke ser jeg skal igennem det igen da det tog meget hårdt på os begge.

Håber i kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

afrobabies

Jeg tror da at din mor vil blive glad for det, uanset hvordan du siger det, men jeg kan da godt se at det er lidt skidt at du er 10 uger henne i en graviditet, så kommer du jo til at skal have orlov fra uddannelsen i noget tid...

Anmeld

26. september 2010

NessaXenia

victoria2008 skriver:

Jeg tror da at din mor vil blive glad for det, uanset hvordan du siger det, men jeg kan da godt se at det er lidt skidt at du er 10 uger henne i en graviditet, så kommer du jo til at skal have orlov fra uddannelsen i noget tid...

jah, men bare hun ikke er mistroisk om jeg nu kan klare det osv, sur eller negativ i lang tid osv?

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Min situation da jeg var gravid var også temmelig kompliceret, og det sidste mine forældre havde regnet med var et barnebarn Gode råd var derfor dyre, men efter lang tid i tænkeboks, fortalte jeg mine forældre det på følgende måde... Et par uger i forvejen havde jeg købt bogen "Til mit barnebarn", og indeni havde jeg lagt et billede fra MD scanningen. Så jeg pakkede bogen ind og gav både min mor og far et eksemplar

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Nina Sophia skriver:

jah, men bare hun ikke er mistroisk om jeg nu kan klare det osv, sur eller negativ i lang tid osv?

Så må du vise hende at du har styr på det og godt kan klare det... Du har også en mand til at hjælpe dig?

Anmeld

26. september 2010

NessaXenia

jah jeg har fast kæreste, min mor og ham har et rigtig godt forhold..

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Nina Sophia skriver:

jah jeg har fast kæreste, min mor og ham har et rigtig godt forhold..

Ja, så det skal nok gå alt sammen, det tror jeg på

Anmeld

26. september 2010

Mor til prinsessen :-)

hej...
Hvis hun støttede dig den gang tror jeg også hun vil støtte dig nu :-)
Men ja mødre er som mødre nu engang er..... Den "sang" har jeg også hørt mange gange :-)
Er 28 nu venter mit første barn og 1 måned fødslen skulle jeg have min uddannelse som pædagog :-)

Så det kan lade sig gøre at få begge dele hvis man er indstillet........ Selvom du får barnet nu af en eller anden årsag ikke starter på uddannelse til nov, så kan du sagtens nå det hvis du er indstillet på det :-)

Men det er svært at holde sin graviditet skjult når man er skidt.... jeg måtte også fortælle det før tid pga jeg opførte mig mærkeligt :-) 

Anmeld

26. september 2010

NessaXenia

Hende med maven :-) skriver:

hej...
Hvis hun støttede dig den gang tror jeg også hun vil støtte dig nu :-)
Men ja mødre er som mødre nu engang er..... Den "sang" har jeg også hørt mange gange :-)
Er 28 nu venter mit første barn og 1 måned fødslen skulle jeg have min uddannelse som pædagog :-)

Så det kan lade sig gøre at få begge dele hvis man er indstillet........ Selvom du får barnet nu af en eller anden årsag ikke starter på uddannelse til nov, så kan du sagtens nå det hvis du er indstillet på det :-)

Men det er svært at holde sin graviditet skjult når man er skidt.... jeg måtte også fortælle det før tid pga jeg opførte mig mærkeligt :-) 

lige præcis..

Anmeld

26. september 2010

2babygirls

Nina Sophia skriver:

håber i kan hjælpe mig, jeg er 10 uger henne, og skal snart fortælle mine forældre at jeg er gravid. Jeg har spurgt min mor hvad hun ville sige hvis hun snart fik et barnebarn. Hun syntes jedg skal ha min uddannelse først, jeg er nu optaget på SSH udd, med start 1. november. det tager 14 mdr og så jeg uddannet ssh.

hvordan dælen griber jeg den an???

jeg er så træt og skidt tilpas hver dag og når jeg besøger dem er det svært at være "ovenpå" og være så frisk som jeg plejer, + min nedsatte appetit osv.

hun ved godt jeg fuldføre de ting jeg sætter mig for, hun er der altid for mig, hun elsker min kæreste, hun var ved min side da jeg fik en abort som 16 årige og hun var meget ked af det og siger tit at hun ikke ser jeg skal igennem det igen da det tog meget hårdt på os begge.

Håber i kan hjælpe.

Jeg tror bare du skal springe ud i det

Er sikker på at hun bliver helt vild glad og stolt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.