hjælp til graviditet mht uddannelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2010

NessaXenia

hej da damer.

jeg er 19 år, og har fast kæreste og eget hjem osv, jeg skal starte på SSH til november og jeg er omkring 10 uger henne i min graviditet.

hvordan forholder jeg mig?

mht. uddannelse, økonomi osv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Omerovic

Nina Sophia skriver:

hej da damer.

jeg er 19 år, og har fast kæreste og eget hjem osv, jeg skal starte på SSH til november og jeg er omkring 10 uger henne i min graviditet.

hvordan forholder jeg mig?

mht. uddannelse, økonomi osv??

på ssh'en får du jo elevløn og du kan være på udd. indtil du skal på barsel (hvis der ik kommer nogel gener). under udd. får du jo almindelig elevløn

På barselen får du barsel penge fra kommunen, for du er jo ansat af det offenlige.. men ring til din kommune og høre dem, hvordan pengene forholder sig

Håber det hjalp lidt

Anmeld

26. september 2010

NessaXenia

Omerovic skriver:

på ssh'en får du jo elevløn og du kan være på udd. indtil du skal på barsel (hvis der ik kommer nogel gener). under udd. får du jo almindelig elevløn

På barselen får du barsel penge fra kommunen, for du er jo ansat af det offenlige.. men ring til din kommune og høre dem, hvordan pengene forholder sig

Håber det hjalp lidt

tak. det hjalp lidt på mine spørgsmål..

Men hvad når jeg er nået tæt på termin `? kan jeg forsætte efter barsel? hvad med praktik og graviditet?

tror du at skolen siger jeg ikke kan få pladsen alligvel når jeg nu er gravid, eller skal jeg vente noget tid ind i skoleperioden med at fortælle om min graviditet?

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Nina Sophia skriver:

Men hvad når jeg er nået tæt på termin `? kan jeg forsætte efter barsel? hvad med praktik og graviditet?

tror du at skolen siger jeg ikke kan få pladsen alligvel når jeg nu er gravid, eller skal jeg vente noget tid ind i skoleperioden med at fortælle om min graviditet?

Jeg går i klasse med et par stykker som er gravide på ssh udd. i herning, det er ikke noget problem, de tager ikke pladsen fra dig bare fordi du er gravid

Anmeld

26. september 2010

NessaXenia

victoria2008 skriver:

Jeg går i klasse med et par stykker som er gravide på ssh udd. i herning, det er ikke noget problem, de tager ikke pladsen fra dig bare fordi du er gravid

godt, for jeg vil virkelig gerne klare det hele..

tak for svar

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Nina Sophia skriver:

godt, for jeg vil virkelig gerne klare det hele..

tak for svar

Det var så lidt... Jeg er selv lige blevet gravid men har planlagt det lidt... Jeg er færdig med udd. den 1. maj, og har termin den 27. maj

Anmeld

26. september 2010

Omerovic

Nina Sophia skriver:

du går af på barsel som hvis du havde et arbejde, enten 8 uger eller 4 uger før terminen Når du er færdig med barsel starter du hvor du slap så du skal starte i en ny klasse til den tid.

jeg ved ik om jeg forstår hvad du mener med, gravidtet og praktik? Øm, det er jo som hvis du arbjeder på et plejehjem, der skal tages forbehold for at du er gravid, så ingen tunge løft osv. men det ved de på dit praktik plads

da jeg tog udd. var der en som os var gravid og hun havde sagt det fra starten af at hun var gravid, så jeg syntes da os bare du skal sige det for somså, så gør graviditen dig jo ik dårligere i skolen

Anmeld

26. september 2010

NessaXenia

jeg havde svært ved at få d 2 streger, så baby er planlagt, bare ikk så godt timet.. men det skal nok gå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.