Kom nu....!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Happiness

Puha... Så har jeg testdag om 4 dage... FIRE dage! Det lyder af ingenting, meeeeennnn, synes det virker som om der er åårrr til!

Især fordi jeg synes min krop har opførst sig underligt i den her måned. Og føler virkelig at den er der! Men er bare bange for det er ren indbilning Men har godt nok haft niv og jag i underlivet og maven de sidste 3-4 dage nu. De er ikke konstante, kommer og går... Og så har jeg haft hovedpine og småkvalme... Og det har jeg ikke tit.

Tænker lidt at enten er jeg gravid , ellers er jeg på vej til at blive syg  eller også er jeg simpelhen så skruk at min krop snyder mig ....

Men lad os håbe på det første!!! Men puha, der er sgu lang tid til torsdag!

Hilsen den utålmodige, som håber hun kan lade være med at teste inden, og som bliver så lykkelig hvis der viser sig 2 flotte streger på torsdaf! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Susanne79

Krydser finger for dig. Det er altid svært at vente på at kunne teste. Men håber da at du står med 2 dejlige streger på torsdag

Anmeld

26. september 2010

Happiness

Susanne79 skriver:

Krydser finger for dig. Det er altid svært at vente på at kunne teste. Men håber da at du står med 2 dejlige streger på torsdag

Mange tak. Ja tålmodighed er en dyd.... Men det har jeg ik meget af de her dage...

Anmeld

28. september 2010

RiUL

Held og lykke med på torsdag Jeg krydser fingre for at der er 2 streger Nu går jeg selv og er rimelig nervøs over at skulle teste i næste uge :/ Uh.. Tester du på den forventede mens dag? For er lidt i tvivl om jeg skal teste der, eller dagen efter? Knus

Anmeld

28. september 2010

Happiness

rikkebw skriver:

Held og lykke med på torsdag Jeg krydser fingre for at der er 2 streger Nu går jeg selv og er rimelig nervøs over at skulle teste i næste uge :/ Uh.. Tester du på den forventede mens dag? For er lidt i tvivl om jeg skal teste der, eller dagen efter? Knus

Hej

Jamen held og lykke til dig i næste uge! Vil krydse fingre for dig!

Ja, jeg tester på forventede mens dag. Håber virkelig den er der. Min krop har ihvertfald været underlig i den her måned...

for den er der for os begge!

Anmeld

28. september 2010

Loa

Ville blot sige  for to streger på torsdag.......

Anmeld

28. september 2010

Happiness

Loa skriver:

Ville blot sige  for to streger på torsdag.......

Mange tak! Det nærmer sig nu.... Så er ved at gå ud af mit gode skind nu...

Anmeld

28. september 2010

FrkC

for to flotte streger på testen !!!

Anmeld

28. september 2010

Happiness

Tandfeen i forklædning skriver:

for to flotte streger på testen !!!

Mange tak. Dagene føles MEGET lange nu Håber jeg kan lade være med at teste imorgen. VIl hellere vente til mens er udeblevet, og at man mere kan regne med resultatet! Sidste måned testede jeg flere gange mange dage før... Det kan jo blive dyrt..

Anmeld

28. september 2010

FrkC

MaybeMe skriver:

Mange tak. Dagene føles MEGET lange nu Håber jeg kan lade være med at teste imorgen. VIl hellere vente til mens er udeblevet, og at man mere kan regne med resultatet! Sidste måned testede jeg flere gange mange dage før... Det kan jo blive dyrt..

Jaaaah, dagene føles som virkelig lange !!  Såen helt uudholdeligt !

for dig !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.