Opkast :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. september 2010

afrobabies

Jeg føler mig så utilstrækkelig. Min datter er syg med feber og opkast, og når man så er i starten af en graviditet hvor maven laver bølger, så er det sgu ikke det fedeste at stå med opkast mellem hænderne, men hvem skal ellers gøre det rent? Det er det tidspunkt hvor det kunne være dejligt med en ekstra hånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Pige2009

Ja, det ville det Kender det godt... Det er pokkers hårdt at være syg og alene med sit barn

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Baagøe skriver:

Ja, det ville det Kender det godt... Det er pokkers hårdt at være syg og alene med sit barn

Og hvad stiller man lige op med sådan en lille en, hun kan ikke selv sige når hun skal kast op, hun kan ikke sige hvor hun har ondt, så det kommer bare pludselig. Ikke rart

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

victoria2008 skriver:

Og hvad stiller man lige op med sådan en lille en, hun kan ikke selv sige når hun skal kast op, hun kan ikke sige hvor hun har ondt, så det kommer bare pludselig. Ikke rart

Der er ikke andet at gøre end at trøste og bare være der for hende på bedste vis. Hårdt men det er jo desværre vilkårene vi slås med

Forøvrigt... Til info, så er "Ny på baby.dk" kategorien en kategori til at præsentere sig selv. Jeg ville lægge indlægget i Børn 0-3 år

Anmeld

26. september 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Kender godt det med at man bare ikke føler man kan gøre nok for sit lille syge barn, er smadder hårdt... Men det bedste du kan gøre at at være der for hende og give en masse omsorg!

Hav en spand tæt på hende hele tiden, og når hun så giver tegn til at nu er det nu så ellers bare ind under med den...

Go bedring med hende

Kram

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Kender godt det med at man bare ikke føler man kan gøre nok for sit lille syge barn, er smadder hårdt... Men det bedste du kan gøre at at være der for hende og give en masse omsorg!

Hav en spand tæt på hende hele tiden, og når hun så giver tegn til at nu er det nu så ellers bare ind under med den...

Go bedring med hende

Kram

Det med spanden virker ikke, hendes hoved er helt ustyrlig, når der kommer opkast, så det bliver til en masse vasketøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.