Hermed lidt nyheder om Elvis.
Han er blevet en stor herre på det sidste.
Da vi fik ham, var kun 1/6 i størrelsen af Felix..men nu er han godt halvt så stor.
Faktisk er han så stor, så hans dage som "ægte" hankat er talte.
I morgen skal hans "duller" fjernes. 
Normalt har jeg altid holdt på at hankatte ikke skal kastreres før mellem 6 og 7. md, så de kan nå at vokse lidt godt til inden puberteten træder ind, men Elvis må altså af med dem noget før.
Han bliver godt nok først 1/2 år i begyndelsen af januar, men alligevel er det nu.
Han er nemlig begyndt at tisseprovokere og det kan vi ikke have.
Så det skal stoppes nu med det samme.
Forleden tissede han på min fod, fordi han blev sur på mig. Sådan en slambert.
Ellers er han en glad og kærlig frækkert, der bare er gang i fra morgen til aften.
Han elsker papir under enhver form, og jeg tror, jeg sagtens kunne udleje ham som malkulator. Der er gået utallige toilet- og køkkenruller til, han har endda fundet ud af at åbne skabet hvor jeg har dem og selv taget for sig, så vi kom hjem til et hus der var fyldt med confetti lavet af toilepapir. 
Her til morgen gik han armgang på ydersiden af gelænderet op til 1. sal hvorefter han satte sig overskrævs på selve gelænderet og ruchede ned adskillige gange...hehe.
Lige pt er hans store mysterium den der proplås i bunden af håndvasken på badeværelset.
Den er jo af metal og som det dog kan larme, når han begynder at forsøge at fiske den op.
I aftes lykkedes det ham endeligt..og ikke nok hev han den op..nej han fik den helt op af vasken og ned på gulvet med et ordentligt knald og gav sig derefter til at larme/lege med den på flisegulvet.
Så den blev OGSÅ konfiskeret...hehe!
Han og Felix er meget gode venner, og de muler hinanden nogle gange om dagen. Endnu er det ikke lykkedes ham at overmande Felix, selvom han ihærdigt forsøger, men det er altså ikke så let at få 10 kg kat om på ryggen, og han har også en stor respekt for Felix, for han har fået regulære smæk et par gange, fordi han har været FOR provokerende.
Forleden havde jeg besøg af en nabo der har haft Maincoon katte...og hun var helt vild med Felix og sagde at han ville blive meget udtalt Maincoon, for han havde alle de fysiske træk, så det bliver sjovt at se efterhånden som han vokser til.

Anmeld