Smerter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Mamalou

Kære alle

Jeg er 8+2 i dag og har haft rigtig ondt i maven i dag. Det begyndte efter morgenmaden, hvor jeg måtte "løbe" ind og lægge mig to gange. Først havde jeg ondt i højre side af maven. Efterfølgende får jeg ondt og er øm i underlivet, som bliver oppustet. Det skal siges, at der ingen blod er! Jeg har haft blærebetændelse for ca. 14 dage siden og det kan måske være det, der kommer igen? Det håber jeg for (fuck) hvor blev jeg bange... 

Er der nogen af jer, der har erfaringer eller gode råd? 

Det er ret frustrerende... Jeg er i forvejen sygemeldt pga. et overfald, der har påvirket mig meget psykisk - og det i sig selv giver en del bekymringer om babys ve og vel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Mamalou

Er der slet ikke nogen, der har erfaring der kan gøre mig klogere på, hvorfor jeg har haft så ondt i dag? 

Tager kontakt til lægen i morgen, men det ville være rart med lidt hjælp og støtte herfra... 

God søndag tøser!

Anmeld

26. september 2010

mortilnoahogmelina

Umildbart vil jeg ik mene der skulle være noget at være bange for , jeg er godt nok elv første gangs gravid , men jeg kan huske de første 12 uger havde jeg mange niv og underlige fornemmelser i underlivet . 

Men jeg synes helt sikkert det er en god ide at kontakte lægen imorgen , de kan jo sende dig til det der hedder en akut scanning , og der kan du se hjerte blink . 

Men jeg tror virkelig ikk der er noget at være bang for os fordi du ikk bløder. 

Stort knus 

Og håber alt er i orden .

Anmeld

26. september 2010

quar20

Ja ta kontakt til din læge imorgen.. Og få samtidig din urin tjekket..!! Det er MEGET MEGET og igen MEGET vigtigt at få behandlet en blærebetændelse..!!

for alt er som det skal være

Anmeld

28. september 2010

Mamalou

Tak for svar begge to

Jeg har været hos lægen i går. Faktisk var det ikke hos min egen læge, da jeg er hjemme hos mine forældre, men heldigvis gav han sig tid til mig. Jeg troede selv, at jeg havde blærebetændelse, hvilket han bakkede op omkring, da jeg var i klinikken, da der var hvide blodlegemer i min urin... Jeg fik pencilin, men da jeg ringede i dag, havde jeg ikke blærebetændelse. Hmm... 

Jeg får stadig ondt i underlivet, når jeg drejer mig eksempelvis i sengen eller strækker mig, men har det ellers fint. Jeg har været ved at læse lidt på her på siden og nettet, og jeg tror det kan være ligamentsmerter. Jeg bløder jo ikke, så det beroliger jeg mig selv med. 

Jeg skal til første graviditetsundersøgelse den 10. oktober, men jeg vil ringe til min egen læge i morgen og få den rykket, så jeg kan være sikker og evt. en scanning for at være på den sikre side. 

Åhh alle de bekymringer, der kan være forbundet med graviditeten... Det bliver sikkert ikke bedre, når det bette pus kommer ud i den virkelige verden

God dag!

Anmeld

28. september 2010

AnneBJ

Mamalou skriver:

Tak for svar begge to

Jeg har været hos lægen i går. Faktisk var det ikke hos min egen læge, da jeg er hjemme hos mine forældre, men heldigvis gav han sig tid til mig. Jeg troede selv, at jeg havde blærebetændelse, hvilket han bakkede op omkring, da jeg var i klinikken, da der var hvide blodlegemer i min urin... Jeg fik pencilin, men da jeg ringede i dag, havde jeg ikke blærebetændelse. Hmm... 

Jeg får stadig ondt i underlivet, når jeg drejer mig eksempelvis i sengen eller strækker mig, men har det ellers fint. Jeg har været ved at læse lidt på her på siden og nettet, og jeg tror det kan være ligamentsmerter. Jeg bløder jo ikke, så det beroliger jeg mig selv med. 

Jeg skal til første graviditetsundersøgelse den 10. oktober, men jeg vil ringe til min egen læge i morgen og få den rykket, så jeg kan være sikker og evt. en scanning for at være på den sikre side. 

Åhh alle de bekymringer, der kan være forbundet med graviditeten... Det bliver sikkert ikke bedre, når det bette pus kommer ud i den virkelige verden

God dag!

Dejligt at lægen tog sig tid til dig Det lyder meget sandsynligt med ligamentsmerter... Jeg kunne næsten heller ikke flytte mig i eller fra sengen de første mange uger.. Det er ubehageligt men ganske ufarligt!

Anmeld

28. september 2010

Mamalou

AnneBJ skriver:

Dejligt at lægen tog sig tid til dig Det lyder meget sandsynligt med ligamentsmerter... Jeg kunne næsten heller ikke flytte mig i eller fra sengen de første mange uger.. Det er ubehageligt men ganske ufarligt!

Dejligt med lidt erfaringer på samme front! Jeg tror også at det er den slags smerter, har jo læst lidt og kan genkende beskrivelserne! Jeg blev bare bekymret, tænkte at det ikke måtte gøre ondt og det første jeg tænkte på var en SA. Jeg tager den meget roligere nu, men ser mig til første graviditetsundersøgelse og scanning (det gør vi vist allesammen )

Ha en god aften!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.