Mælk og rugbrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Mussen2

Hvike slags rugbrød og mælketyper anbefales til børn på 15 mdr. og hvad giver i selv?

Må de få al slags rugbrød? Herhjemme drikker vi minimælk, men de skal vel have mere fedt i eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Eliza/lykke

Mussen2 skriver:

Hvike slags rugbrød og mælketyper anbefales til børn på 15 mdr. og hvad giver i selv?

Må de få al slags rugbrød? Herhjemme drikker vi minimælk, men de skal vel have mere fedt i eller?

Hej med dig

Da min søn var 15 mrd - og også da han var 9 mrd., fik han mørkt rugbrød uden kerner og letmælk. Vi brugte aldrig sødmælk - jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror bare, at vi ikke synes, det var så nødvendigt, når han fik fedt fra leverpostej og smør og ost hele dagen.

Men kerne i rugbrød fik han først langt senere.

Anmeld

26. september 2010

serinasmor

hmmm ... ved at dagplejere flere steder i landet åfr at vide at de skal bruge rugbrød uden kerner ( og det er jo op til 3 års alderen) ...og mener at sundhedsstyrelsen anbefaler at man giver børn sødmælk til de er et år og herefter letmælk eller minimælk...

Anmeld

26. september 2010

Bellinda89

Min datter er omkring 9 måneder nu & hun får lidt sødmælk engang imellem , & så får hun bondebrød , da det er dejlig blødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.