Halsbrand ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.355 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Pige1984

Hvordan føles hals brand?

Når jeg vågner om morgen har jeg den følse i halsen ligesom når man er ved at få halsbetændelse men har ikke ondt. Og når jeg har spist bøvser jeg meget og det smager som surt opstød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

afrobabies

Pige1984 skriver:

Når jeg vågner om morgen har jeg den følse i halsen ligesom når man er ved at få halsbetændelse men har ikke ondt. Og når jeg har spist bøvser jeg meget og det smager som surt opstød 

Ja, det er da nok halsbrand Rygterne siger at hvis man har meget halsbrand i sin graviditet, så får man en baby med meget hår på hovedet

Anmeld

26. september 2010

Pige1984

victoria2008 skriver:

Ja, det er da nok halsbrand Rygterne siger at hvis man har meget halsbrand i sin graviditet, så får man en baby med meget hår på hovedet

Oki men jeg ved ikke engang om jeg er gravid, så kan man godt have halsbrand allerede i uge 3 for hvis jeg er gravid er jeg i uge 3+3.

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Pige1984 skriver:

Oki men jeg ved ikke engang om jeg er gravid, så kan man godt have halsbrand allerede i uge 3 for hvis jeg er gravid er jeg i uge 3+3.

Det er jo godt nok meget tidligt, men jeg er nu gravid 5+2 uger, og jeg kunne mærke ting og sager allerede få dage efter jeg blev gravid, så man kan vel godt mærke noget, men det kan jo også være indbildning

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Pige1984 skriver:

Det føles sådan ca som du beskriver

Anmeld

26. september 2010

morethanperfect

Ja ... Det føles som om der er ild i halsen :O Hader det !

Anmeld

26. september 2010

Laura.

victoria2008 skriver:

Hehe... så får jeg nok en baby med meget hår på hovedet... har godt nok lidt meget af halsbrand på det sidste...

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Dk_lady skriver:

Hehe... så får jeg nok en baby med meget hår på hovedet... har godt nok lidt meget af halsbrand på det sidste...

Det bliver jo så spændende at se om det holder stik

Anmeld

26. september 2010

Laura.

victoria2008 skriver:

Det bliver jo så spændende at se om det holder stik

Ja, vi får se om der er noget om det.. men der går lige et halvt år endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.