lærkevej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Sabina92

Jeg var til fødselsdag i torsdag og nåede så ikke at se det. Men det plejer at blive genudsendt idag, men kan intet se om det på tekst-tv?? HJÆÆÆÆÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

BabyMus

Tror det er pga. håndbolden, for det starter der hvor genudsendelsen plejer at ligge. Så du må nok holde øje med ttv  løbet af ugen om det bliver sendt der eller se om man kan se det på nettet. Ellers blver det sådan noget irriteren noget, at det først kommer i næste uge, og så bliver genudsendelsen et afsnt bagud, og så kan man ikke følge med.

Håber du kan finde det, ellers mon ikke man så godt kan finde ud af hvad der sker, der kommer jo det der lille klip starten, med hvad der er sket. Hvis du skal ha et resumé må du bare sige til. (:

Anmeld

26. september 2010

lucas<3

ellers kan du se det på nettet..

Anmeld

26. september 2010

Sabina92

Min mor havde heldigvis optaget det, så må hjem til hende og se det ((:- Men det blev genudsendt i går 12.50 /;

Anmeld

26. september 2010

BabyMus

Sabina92 skriver:

Min mor havde heldigvis optaget det, så må hjem til hende og se det ((:- Men det blev genudsendt i går 12.50 /;

Det var heldigt. Så må du hjem til hende. (:

Jeg optager også hver torsdag, for jeg er til mavedans på det tidspunkt, så ser det når jeg kommer hjem. (:

Anmeld

26. september 2010

Sabina92

BabyMus skriver:

Det var heldigt. Så må du hjem til hende. (:

Jeg optager også hver torsdag, for jeg er til mavedans på det tidspunkt, så ser det når jeg kommer hjem. (:

okay ((: gad også godt at have en optager.

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Det bliver ikke genudsendt idag, da der er håndbold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.