Tænk engang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2010

SoffiLine

Lotchen/Charlotte har lige været her forbi, hjemme ved mig med ammepude & sutteflasker som jeg måtte få 

Tænk at der findes så søde mennesker som gør sådan noget for andre! Wow! Er simpelthen SÅ glad! Det betyder så meget!

TUSIND TAK SØDE 

Er der nogen andre der har prøvet at andre ville komme forbi med ting de ville forære væk? Det er første gang jeg har oplevet det! 

Men dejligt at der findes sådanne mennesker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

SoffiLine skriver:

Lotchen/Charlotte har lige været her forbi, hjemme ved mig med ammepude & sutteflasker som jeg måtte få 

Tænk at der findes så søde mennesker som gør sådan noget for andre! Wow! Er simpelthen SÅ glad! Det betyder så meget!

TUSIND TAK SØDE 

Er der nogen andre der har prøvet at andre ville komme forbi med ting de ville forære væk? Det er første gang jeg har oplevet det! 

Har ikke prøvet det, men hvor er det dog skønt. Meget meget sødt af hende 

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har ikke prøvet det, men hvor er det dog skønt. Meget meget sødt af hende 

Ja det er virkelig dejligt der findes så søde mennesker! 

Anmeld

26. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

SoffiLine skriver:

Ja det er virkelig dejligt der findes så søde mennesker! 

Ja det giver da håb for menneskeheden, at der stadig findes folk som er uselviske og tænker på andre. 

Man ved det jo godt, det kan bare være svært at se, så det er dejligt når det sker! 

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det giver da håb for menneskeheden, at der stadig findes folk som er uselviske og tænker på andre. 

Man ved det jo godt, det kan bare være svært at se, så det er dejligt når det sker! 

Det er nemlig rigtig dejligt 

Anmeld

26. september 2010

Mamalou

SoffiLine skriver:

TUSIND TAK SØDE 

Hvor dejligt. Det må være noget, der varmer for dig i din situtation. Flere af den slags!

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Mamalou skriver:

Hvor dejligt. Det må være noget, der varmer for dig i din situtation. Flere af den slags!

Det varmer rigtig meget! Kan slet ikke beskrive det! Er så glad Det er tit de små ting der gør den store forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.