smerter i maven, over navlen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.082 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. september 2010

LenaJohansen

Ja overskriften siger vidst det hele

Jeg er så uheldig at have smerter over navlen, men er nu ikk nervøs for at der er noget galt med lillepigen, for hun bevæger sig lystigt rundt inde i maven på mig. Jeg undre mig bare over hva smerterne kommer af, for det gør så ondt at jeg kun kan sidde på en bestemt måde. Og det er bare ikke til at holde ud. 

Jeg er i uge 31+2.

Så vil høre om der er nogen der har haft lign. smerter, og ved hvad man kan gøre ved dem ?

Mvh Lena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

henh01

Kunne evt være syren i din mavesæk.. Det giver smerter i det område du beskriver. Prøv evt at spise en alminox og læs dig på venstre side

Anmeld

25. september 2010

LenaJohansen

henh01 skriver:

Kunne evt være syren i din mavesæk.. Det giver smerter i det område du beskriver. Prøv evt at spise en alminox og læs dig på venstre side

Det må jeg hellere få fat i, for det er ret tit jeg har ondt der, men kun om aftenen 

Anmeld

25. september 2010

henh01

LenaJohansen skriver:

Det må jeg hellere få fat i, for det er ret tit jeg har ondt der, men kun om aftenen 

Man man er gravid skal der ikke særlig meget til at producere mavesyre og jo større man bliver jo mindre plads er der til mavesækken, hvorfor den ikke kan lukke helt tæt og syren kan derfor komme ud og drille. Jeg lider meget selv af mavesyre og halsbrænd, specielt under min graviditet. Håber det hjælper for dig. Når man ligger på venstre side lukker man mavesækken i, hvorimod man åbner op for den på højre side

Anmeld

25. september 2010

LenaJohansen

henh01 skriver:

Man man er gravid skal der ikke særlig meget til at producere mavesyre og jo større man bliver jo mindre plads er der til mavesækken, hvorfor den ikke kan lukke helt tæt og syren kan derfor komme ud og drille. Jeg lider meget selv af mavesyre og halsbrænd, specielt under min graviditet. Håber det hjælper for dig. Når man ligger på venstre side lukker man mavesækken i, hvorimod man åbner op for den på højre side

Jeg må vel hellere prøve det  For det er hvertfald meget ubehageligt... Jeg døjer ikke med noget andet. Så jeg er vidst en af de heldige, men det med maven driller bare ind i mellem. Men må vidst hellere ligge på venstre side i nat så  Tusind tak for rådet

Anmeld

26. september 2010

Trolde_mor

Hm.. ikke for at gøre dig nervøs, men ville måske lige snakke med jordmoder om det. Min jordmoder har nemlig sagt at jeg skal kontakte hende hvis jeg får smerter der, da det kan være livmoderen der river sig løs

Anmeld

26. september 2010

LenaJohansen

Trolde_mor skriver:

Hm.. ikke for at gøre dig nervøs, men ville måske lige snakke med jordmoder om det. Min jordmoder har nemlig sagt at jeg skal kontakte hende hvis jeg får smerter der, da det kan være livmoderen der river sig løs

jeg har haft ondt der mange gange... Og lillepigen er stadig fuld af liv.. Kender desværre en hvor livmoderen løsrev sig, og det var ikke der hun havde ondt... 

Anmeld

26. september 2010

Fru.Mäes <3

LenaJohansen skriver:

Ja overskriften siger vidst det hele

Jeg er så uheldig at have smerter over navlen, men er nu ikk nervøs for at der er noget galt med lillepigen, for hun bevæger sig lystigt rundt inde i maven på mig. Jeg undre mig bare over hva smerterne kommer af, for det gør så ondt at jeg kun kan sidde på en bestemt måde. Og det er bare ikke til at holde ud. 

Jeg er i uge 31+2.

Så vil høre om der er nogen der har haft lign. smerter, og ved hvad man kan gøre ved dem ?

Mvh Lena

Heej

Jeg ringede faktisk til vagtlægen for 3 uger siden, da jeg bar havde så FUCKING ondt over navlen.. PÅ samme måde som du beskriver..

Han sagde til mig, at ISTERNINGER - eller SLUSH ICE kunne gå ind og virke på syren.. Især fordi jeg ikke lige lørdag aften kunne få fat i ALMINOX... Så hvis du ikke lige har nogle alminox - så prøv med isterninger eller slush ice...

Krams Rikke

Anmeld

26. september 2010

6800

Jeg døjer med det samme, og blev undersøgt for svangerskabsforgiftning, da en af symptomerne kan være at man har ondt øverst på maven....men det viste sig at være for meget mavesyre...

Anmeld

26. september 2010

LenaJohansen

FrøkenHedegaard skriver:

Heej

Jeg ringede faktisk til vagtlægen for 3 uger siden, da jeg bar havde så FUCKING ondt over navlen.. PÅ samme måde som du beskriver..

Han sagde til mig, at ISTERNINGER - eller SLUSH ICE kunne gå ind og virke på syren.. Især fordi jeg ikke lige lørdag aften kunne få fat i ALMINOX... Så hvis du ikke lige har nogle alminox - så prøv med isterninger eller slush ice...

Krams Rikke

Det lyder til at være en go ide, må jeg hellere prøve  Tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.