Hvor viildt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Mischa

Hvor er det fantastisk!

nu er jeg 14+3 og kan tydeligt mærke livmoderen.

og synes godt nok at den vokser hurtigt, før var det kun engang imellem at jeg kunne mærke den rigtigt, nu kan jeg mærke den tydeligt hele tiden, hvor er det dejligt, og lidt vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Carina1977

Mange gange tillykke med graviditeten *ss* Så varer der jo heller ikke så længe inden du mærker de små spark også. Kan huske at da jeg ventede min søn troede jeg bare at jeg havde sammentrækninger i underlivet, når han sparkede. Jeg anede jo ikke hvordan det føltes, men det fandt jeg jo ud af *griner*

Er det din første?

Anmeld

26. september 2010

Mischa

Carina1977 skriver:

Mange gange tillykke med graviditeten *ss* Så varer der jo heller ikke så længe inden du mærker de små spark også. Kan huske at da jeg ventede min søn troede jeg bare at jeg havde sammentrækninger i underlivet, når han sparkede. Jeg anede jo ikke hvordan det føltes, men det fandt jeg jo ud af *griner*

Er det din første?

Hehe, ihh ja de siger også så meget, at det kan føles som små bobler, eller stød i siden eller... ja... kan blive ved

hvor dejligt, jeg glæder mig meget til at mærke det, bliver så stort.

ja det er min første så jeg er temmelig lost ville jo gerne vide så meget som muligt hihi

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Kæmpe tillykke med graviditeten  

Knus Soffi 15+3

Anmeld

26. september 2010

Sabina92

Kuhr skriver:

Hvor er det fantastisk!

nu er jeg 14+3 og kan tydeligt mærke livmoderen.

og synes godt nok at den vokser hurtigt, før var det kun engang imellem at jeg kunne mærke den rigtigt, nu kan jeg mærke den tydeligt hele tiden, hvor er det dejligt, og lidt vildt

Tillykke med den lille bønne  Dejligt du kan mærke der sker noget derinde.

Kærlig hilsen Sabina 17+0

Anmeld

26. september 2010

Mischa

Tak

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Dejligt Det er en skøn følelse at være gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.