Øv øv, det var så det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. september 2010

grinny

Jeg er simpelthen bare så trist, fordi vi nu til aften har måtte tage den beslutning at stoppe PB efter 7 måneder.

Kæresten har den sidste måned haft det rigtig elendigt og er nu gået ned med en depression fordi der har været alt for mange ting omkring ham. Han har i 14 dage nu gået og tænkt på hvordan han skulle sige det til mig fordi han var bange for at jeg ville elske ham mindre nu hvor han mest af alt havde lyst til at udskyde det.

Og ja, selvfølgelig blev jeg meget ked af det og selvfølgelig er det ikke sjovt, men jeg vil aldrig elske ham mindre af den grund. 

Så nu må vi se hvornår han er klar igen, fordi som han selv har sagt så er det ikke fordi han ikke vil have børn, vi bliver bare nød til at vente til han er på rette køl igen, og det respektere jeg selvfølgelig.

Men vi har så lavet den aftale at hvis jeg er blevet gravid denne gang (da jeg har haft ÆL) så beholder vi det.

Tak fordi i gad læse med så langt, havde bare brug for at komme ud med mine frustrationer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Pige2009

Det er da virkelig trist for jer begge Håber snart han er på toppen igen Rigtig god bedring med ham.

Anmeld

25. september 2010

RiUL

grinny skriver:

Jeg er simpelthen bare så trist, fordi vi nu til aften har måtte tage den beslutning at stoppe PB efter 7 måneder.

Kæresten har den sidste måned haft det rigtig elendigt og er nu gået ned med en depression fordi der har været alt for mange ting omkring ham. Han har i 14 dage nu gået og tænkt på hvordan han skulle sige det til mig fordi han var bange for at jeg ville elske ham mindre nu hvor han mest af alt havde lyst til at udskyde det.

Og ja, selvfølgelig blev jeg meget ked af det og selvfølgelig er det ikke sjovt, men jeg vil aldrig elske ham mindre af den grund. 

Så nu må vi se hvornår han er klar igen, fordi som han selv har sagt så er det ikke fordi han ikke vil have børn, vi bliver bare nød til at vente til han er på rette køl igen, og det respektere jeg selvfølgelig.

Men vi har så lavet den aftale at hvis jeg er blevet gravid denne gang (da jeg har haft ÆL) så beholder vi det.

Tak fordi i gad læse med så langt, havde bare brug for at komme ud med mine frustrationer. 

en stor krammer herfra!

Anmeld

25. september 2010

grinny

Baagøe skriver:

Det er da virkelig trist for jer begge Håber snart han er på toppen igen Rigtig god bedring med ham.

Håber jeg også han er, mest for hans egen skyld

Og tak

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

grinny skriver:

Håber jeg også han er, mest for hans egen skyld

Og tak

Velbekomme

Anmeld

25. september 2010

grinny

Øv øv, så mange der har kigget, men kun to der er kommet med trøstende ord 

Anmeld

25. september 2010

grinny skriver:

Øv, hvor er det surt for jer!

Men synes også det er stort af din kæreste at han siger fra, så  ikke det hele vælter fuldstændigt! Det er flot at I begge er så stærke, og tænker videre ud!! Det lyder som et dejligt forhold I har, hvor man bakker hinanden op og støtter hinanden!!

Det skal nok lykkedes jer!!

Anmeld

25. september 2010

grinny

Tilmeldt skriver:

Øv, hvor er det surt for jer!

Men synes også det er stort af din kæreste at han siger fra, så  ikke det hele vælter fuldstændigt! Det er flot at I begge er så stærke, og tænker videre ud!! Det lyder som et dejligt forhold I har, hvor man bakker hinanden op og støtter hinanden!!

Det skal nok lykkedes jer!!

Selvfølgelig skal det nok ske - en dag.

Men jeg er også bare så super glad for at han fortalte det så vi ikke lige pludselig har et barn og en far der ikke kan overskue det.

Anmeld

25. september 2010

Muffinmor

Hej søde

du får lige en krammer her fra mig.

Min mand tager medicin mod depression men det har han gjort i mange år, og gjorde det også før jeg mødte ham. Efter jeg er blevet gravid og han er startet på Uni har der været mange ting for ham og han er gået op i dosis, han har været nede på den laveste man kunne tage så han tager nu den 2. laveste så det er ikke slemt. han har været ret højt oppe i dosis inden jeg mødte ham. Men det er super flot af din mand at sige det til dig, det kræver utrolig meget, og bare det at han er kommet af med det gør nok at han får det lettere.

Hvis det er en reel depression han har fået sig så kan det godt tage lidt tid at komme oven på igen. Men så snart problemet er lokaliseret og han evt bliver medicineret og/eller for psykolog hjælp jamen så er det op på hesten igen. Kan godt være det er stressende at få børn men det er også Utroligt livs bekræftende og det kan netop være sådanne livs episoder der skal til for at man kan komme helt ud af en depression.  

Stor krammer Lene

Anmeld

25. september 2010

pussekat

grinny skriver:

hejsa

i skal have en STOR  og håb han kom op igen er ikke sjov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.