Erfaringer med kiropraktor og babyer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. september 2010

AnnetteG

Min lille dreng på knap 6 uger døjer med lidt forskellige problemer som træg mave og af og til voldsomme skrigture om aftenen (den lille stakkel). Han blev født ved kejsersnit efter 15 timers veer, da man endelig fandt ud af at han stod skævt på mit bækken. Jeg har hørt at efter en sådan fødsel, kan det være en god ide at besøge en kiropraktor, da det kan give flere forskellige komplikationer senere hen, bl.a. det han døjer med.

Er der nogen der har nogle erfaringer med kiropraktor og spædbørn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

mum2010

ja vi gik til kiropraktor med vores søn over et par måneder fordi hans nakke havde låst sig fast pga meget hurtig fødsel. Her havde det virkning allerede efter første gang, han blev en helt anden og mere smilende og glad baby

Det kan virke lidt voldsomt når de hiver rundt omkring på kroppen, og vi oplevede at vores søn sov uafbrudt resten af dagen og hele natten. Men kan anbefale det. Men der er selvfølgelig hos nogen der ikke er nogen virkning af betydning. Men det er da værd at forsøge det i hvert fald, så din lille dreng kan få det bedre

Anmeld

25. september 2010

klmf

Vi havde Oliver med til min kiropraktor, da han var ca. en måned, så vidt jeg husker. Han havde også stået skævt på bækkenet den lille bandit - tror vi var der tre gange, hvor han behandlede låsninger i nakken og i hoften. Oliver skreg den første gang, men de næste par gange syntes han bare det var herligt

Anmeld

25. september 2010

2721

AnnetteG skriver:

Min lille dreng på knap 6 uger døjer med lidt forskellige problemer som træg mave og af og til voldsomme skrigture om aftenen (den lille stakkel). Han blev født ved kejsersnit efter 15 timers veer, da man endelig fandt ud af at han stod skævt på mit bækken. Jeg har hørt at efter en sådan fødsel, kan det være en god ide at besøge en kiropraktor, da det kan give flere forskellige komplikationer senere hen, bl.a. det han døjer med.

Er der nogen der har nogle erfaringer med kiropraktor og spædbørn?

Ja vi gik til kiropraktor med vores den lille da han havde/har kolik, det viste sig at han var låst i den ene side af nakken og det blev så afhjulpet. Syntes bestemt det var en positiv oplevelse. Vi gik også til zoneterapi med ham da han havde svært ved at komme af med sin afføring.
Knus

Anmeld

26. september 2010

AnnetteG

Tak for input, jeg tror bestemt at det er et forsøg værd - bare han får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.