Jeg er ny på siden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. september 2010

afrobabies

Jeg er ny herinde. Er enlig mor til den dejligste datter på snart 2 år, og er lige blevet gravid igen. Jeg ville bare høre om der var nogle som måske kunne være interesseret i at skrive lidt. Da min datter er mulat kunne det måske være interessant at dele erfaringer med andre som også har mørke børn :-)

Knus Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Laulund87

Velkommen til!

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Hej Helle.

Rigtig hjertelig velkommen på siden Jeg håber du bliver lige så glad for at være her som jeg er Mit navn er Linda og jeg er 29 år. Som dig er jeg alene med min datter Laura på 11 mdr. Din datter ser virkelig skøn ud

Anmeld

25. september 2010

Sofia

Rigtig meget velkommen til!! Her bliver du glad for at være. Jeg er også selv gravid med termin 27. marts. Der er mødregrupper herinde, du hører nok til i gruppen for 2. kvartal 2011 vil jeg tro 

Ønsker dig en god graviditet!

Anmeld

25. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Velkommen herinde.

Dette er en kanon side - som man også kan blive en 'smule' afhængig af...

Vi har selv en dreng der lige er blevet 2 år.

Anmeld

25. september 2010

millesofie

Velkommen til

håber du synes her er lige så dejligt som jeg synes

Jeg hedder Mille og er 25 og selv valgt enlig mor til Tinke på lige knap 10mdr

Jeg har desværre ingen mulat børn men jeg er altid klar på at skrive med andre søde piger/damer/kvinder (eller hvad man nu kalder sig selv) du er altid velkommen til at smidder en PrivatBesked ind til mig

Anmeld

25. september 2010

Lillefe

Hejsa og velkommen  sød pige du har min datter er også blanding. Hun er lige blevet 4 år.. og jeg er 30.. dog er hendes far mulat (og langt ude indianer) så det er hun ikke selv selvom hun ligner..  venter min nr. to næste måned.. som så også er et blandings barn..

Anmeld

25. september 2010

Mira0911

Velkommen til... Håber du bliver glad for at være herinde... :)

Anmeld

25. september 2010

afrobabies

Baagøe skriver:

Hej Helle.

Rigtig hjertelig velkommen på siden Jeg håber du bliver lige så glad for at være her som jeg er Mit navn er Linda og jeg er 29 år. Som dig er jeg alene med min datter Laura på 11 mdr. Din datter ser virkelig skøn ud

Mange tak for det, din datter ser nu heller ikke værst ud :-)

Anmeld

25. september 2010

afrobabies

Perl skriver:

Hejsa og velkommen  sød pige du har min datter er også blanding. Hun er lige blevet 4 år.. og jeg er 30.. dog er hendes far mulat (og langt ude indianer) så det er hun ikke selv selvom hun ligner..  venter min nr. to næste måned.. som så også er et blandings barn..

Min datters far er somalier. Ham jeg er blevet gravid med er fra Kenya, så der kommer nok også en mørk baby ud af det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.