Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det gør vi når vi husker det - vi har printet ud og lagt frem og er SÅ klar - det hus er bare VORES!!! Og så er ham der Simon Talbot jo min granfætter
Astasmor skriver: nu vil jeg bare gerne høre her inde hvor mange af jer der spiller bingo banko. hvorfor og hvorfor ikke hvis i ikke spiller... nu spiller jeg det gerne hver lørdag sammen med kæresten og nogen gange sammen med nogen andre.
nu vil jeg bare gerne høre her inde hvor mange af jer der spiller bingo banko. hvorfor og hvorfor ikke hvis i ikke spiller... nu spiller jeg det gerne hver lørdag sammen med kæresten og nogen gange sammen med nogen andre.
Vi spiller det ikk her hjemme ... Sys det er noqt underliqt noqt ... Vi spillede me da det beqyndte aller første qanq ... Men nu qider vi det ikk mere ...
Rosa skriver: Det gør vi når vi husker det - vi har printet ud og lagt frem og er SÅ klar - det hus er bare VORES!!! Og så er ham der Simon Talbot jo min granfætter
Mor Til Julie<3 skriver: Vi spiller det ikk her hjemme ... Sys det er noqt underliqt noqt ... Vi spillede me da det beqyndte aller første qanq ... Men nu qider vi det ikk mere ...
Astasmor skriver: når okay sådan er det jo bare...
når okay sådan er det jo bare...
HeeH, Jaah, men ka da qodt noqn qanqe finde på oq bare se det uden oq være me ...
Vi spillet det de først par gange og så gik vores printer i stykker og vi har ikke fået købt en ny endnu og gider ikke side og skrive dem ned i hånden.
Vi synes det er helt vild hyggeligt og sidde med det lørdag aften når Lucas er puttet.
Mor Til Julie<3 skriver: HeeH, Jaah, men ka da qodt noqn qanqe finde på oq bare se det uden oq være me ...
Diana... skriver: Vi spillet det de først par gange og så gik vores printer i stykker og vi har ikke fået købt en ny endnu og gider ikke side og skrive dem ned i hånden. Vi synes det er helt vild hyggeligt og sidde med det lørdag aften når Lucas er puttet.
Vil rigtig gerne spille det - til sagen, orker ikke at spille alligevel når telefonen er så svær at komme igennem derinde... ;)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128