trøske/mycostatin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.799 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2010

CHD

Min søn på 10 uger har nu haft trøske i 4 uger. Den første uge var vi ikke i behandling, men så kom vi i behandling med mycostatin og var det i 2 uger, inden vi stoppede med det pga. diaré. Hans mave kan simpelthen ikke tåle det. Vi er nu på danskvand, og har været det i en uge, men hans mave er stadig slået helt i stykker. Jeg vil mandag ringe til lægen, og håber vi kan få et andet middel, så vi kan komme det til livs. Jeg koger hans sutter hver dag, og sørger for en god håndhygiejne, så jeg ved ikke hvad vi ellers skal gøre.

Er der andre, der har erfaringer med trøske og evt. mycostatin? Måske andre, der har oplevet samme bivirkninger?

Fortæl, fortæl......så jeg ikke føler vi er de eneste ramt af trøske og diaré!

Hilsen

Carina, mor til Sebastian

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

MetteMTH

CHD skriver:

Min søn på 10 uger har nu haft trøske i 4 uger. Den første uge var vi ikke i behandling, men så kom vi i behandling med mycostatin og var det i 2 uger, inden vi stoppede med det pga. diaré. Hans mave kan simpelthen ikke tåle det. Vi er nu på danskvand, og har været det i en uge, men hans mave er stadig slået helt i stykker. Jeg vil mandag ringe til lægen, og håber vi kan få et andet middel, så vi kan komme det til livs. Jeg koger hans sutter hver dag, og sørger for en god håndhygiejne, så jeg ved ikke hvad vi ellers skal gøre.

Er der andre, der har erfaringer med trøske og evt. mycostatin? Måske andre, der har oplevet samme bivirkninger?

Hilsen

Hej. Min datter har også trøske og sundhedsplejersken siger at man bare skal tage en stof ble og så dyppe den i dansk vand. Det skal du gøre 6 gange om dagen. Jeg får det altså ikke gjort hver dag, men er ret sikker på at det virker for, nogle gange når jeg har tørt hendes tunge i det, så er det faktisk forsvundet lidt.

Mvh. Mette

Anmeld

25. september 2010

Mor til L&S

CHD skriver:

Hilsen

Da Liva havde trøske rensede jeg hendes mund og mine brystvorter (da jeg ammede) med danskvand samt brentan gele... Det virkede her... Brentan fåes ved lægen!

Knus

Anmeld

25. september 2010

Bom

Brentan Mundhule gele

Fåes dog kun på recept, men det virker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.