Ideer til mødregruppen!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Hey piger!

Er der nogle der laver nogle spændende ting i jeres MG??

Jeg har kun været i min MG 4-5 gange, og vi hygger os virkeligt godt, men ejg tænkte at men jo godt kunne finde på noget ekstra, end bare at snakke-snakke-snakke!!

Havde overvejet at hyrer en massør til at komme, næste gang det er hos mig.. Det kan alle vel lide!?!?

Hvad laver I i jeres mg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

TbCp

Vi lavede heller ikke andet end at hygge og snakke...

men en ide jeg gerne ville have ført ud i livet var at invitere min svigerinde som har hold i babymusik, hun tog også ud til legestuer, mødregrupper osv.... det kunne have været vildt hyggeligt!

Anmeld

25. september 2010

JulieE

Tilmeldt skriver:

Hey piger!

Er der nogle der laver nogle spændende ting i jeres MG??

Jeg har kun været i min MG 4-5 gange, og vi hygger os virkeligt godt, men ejg tænkte at men jo godt kunne finde på noget ekstra, end bare at snakke-snakke-snakke!!

Havde overvejet at hyrer en massør til at komme, næste gang det er hos mig.. Det kan alle vel lide!?!?

Hvad laver I i jeres mg?

Imin mødregruppe med den yngste gjorde vi ofte det, vi mødtes emd barnevognene og gik en lang tur, så vi alle fik lidt motion og ungerne en lur. Og så hjem til en af os og drikke kaffe og spise lidt.

Vi var også i svømmehallen med de små. Et par af gangene forkælede vi so selv med brunch på en café først

Anmeld

25. september 2010

SHERO

Nu går jeg i en lidt speciel mødre gruppe med sundhedsplejsker tilknyttet som kommunen gir midler til... Men vi laver en masse sjove ting, næste gang kommer der en musik"præst" og så er det vist nogen med musik, og en masse farvet tørklæder, sæberbobler og svingture i lagner, så det glæder vi os til...

Ellers har vi lavet fælles baby massage, været i et motorikhus der ligger i århus, gået ture med barnevogne... Været en tur i skandinavisk dyrepark...

Vi har også haft tandplejen og en fys på besøg... og vi er gang med at arrengecere at flack kommer...

Men mon ikke man kan lege sådan en musik pædagog for en time til at lave sjov med børnene... Har de i hvert fald gjort i en mødregruppe (som en fra min mødregruppe går i ved siden af) :-)

Anmeld

25. september 2010

Tullen85 skriver:

Nu går jeg i en lidt speciel mødre gruppe med sundhedsplejsker tilknyttet som kommunen gir midler til... Men vi laver en masse sjove ting, næste gang kommer der en musik"præst" og så er det vist nogen med musik, og en masse farvet tørklæder, sæberbobler og svingture i lagner, så det glæder vi os til...

Ellers har vi lavet fælles baby massage, været i et motorikhus der ligger i århus, gået ture med barnevogne... Været en tur i skandinavisk dyrepark...

Vi har også haft tandplejen og en fys på besøg... og vi er gang med at arrengecere at flack kommer...

Men mon ikke man kan lege sådan en musik pædagog for en time til at lave sjov med børnene... Har de i hvert fald gjort i en mødregruppe (som en fra min mødregruppe går i ved siden af) :-)

Hold da op, det lyder som en fed MG du går i!

Det lyder vildt godt, det med lagner, musik osv! Tror da jeg skal lufte den idé for de andre tøser..

Hvor gamle er jeres unger? I min er de nemlig kun  3-4mdr.!

Anmeld

25. september 2010

TbCp skriver:

Vi lavede heller ikke andet end at hygge og snakke...

men en ide jeg gerne ville have ført ud i livet var at invitere min svigerinde som har hold i babymusik, hun tog også ud til legestuer, mødregrupper osv.... det kunne have været vildt hyggeligt!

Det er nu også meget hyggeligt, bare at snakke!

Babymusik, hvad vil det sige'?? Lyde og rytmer, eller hvordan ? Lyder sq spændene...

Anmeld

25. september 2010

SHERO

Tilmeldt skriver:

Hold da op, det lyder som en fed MG du går i!

Det lyder vildt godt, det med lagner, musik osv! Tror da jeg skal lufte den idé for de andre tøser..

Hvor gamle er jeres unger? I min er de nemlig kun  3-4mdr.!

Er også glad for den... :-)

Jamen det er en mødregruppe for unge mødre under 25, så der der ikke nok i vores område til starte en hel gruppe op med børn i samme alder... Så de har forskellige aldre, og nogen stopper og andre kommer til.

Så lige nu er den yngste 4 uger og den ældste 10 mdr så det er ret spredt... Men er sikker på de synes det er hyggeligt selvom de ikke er så gamle... måske ikke når de kun er 1 mdr, men ellers... :-)

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Vi snakker, snakker og snakker

Anmeld

25. september 2010

JulieE skriver:

Imin mødregruppe med den yngste gjorde vi ofte det, vi mødtes emd barnevognene og gik en lang tur, så vi alle fik lidt motion og ungerne en lur. Og så hjem til en af os og drikke kaffe og spise lidt.

Vi var også i svømmehallen med de små. Et par af gangene forkælede vi so selv med brunch på en café først

Ja, svømme'ren er faktisk også en god idé!!

Anmeld

25. september 2010

LISBETH:-)

I min mødregruppe mødes vi 1 gang om ugen. Vi skiftes til at være hos hinanden. Og 1 gang om måneden er vi i babybio. Vi har lige gået til babymassage, men det var kun 4 gange, så det er slut nu.

Om et par uger skal vi på shopping tur i fields sammen. Jeg bor på falster, så det er en heldags tur :-)

I min gamle mødregruppe tog vi indimellem i monky tonky land i Lalandia (da de var omkring 1 år) så var mænderne med, og vi spiste på en restaurant med boldrum, hvor ungerne kunne lege, bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.