Mormor for pokker!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min søde dejlige mor tog med til babysvømning i dag for at filme den lille familie i det våde element. Som det allersidste minder jeg hende om at den lyser RØDT når den filmer. "Jaja" siger Momse "jeg kan godt huske det fra fødslen". Nu er vi så kommet hjem og skulle da liiige se filmene af vores storsmilende lille sprællemand - og har nu set samtlige 20 minutters closeups af min mors cowboybukser Ikke et eneste glimt af vand, men en masse kommentarer a la "der skal nok blive en masse gode klip I kan sende til Farmor" og "ejj - DET blev godt!!!"

Bedsteforældre, altså!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Mor til L&S

Øv da Hvor synd for hende... I må afsted igen

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Rollo skriver:

Øv da Hvor synd for hende... I må afsted igen

Jaa - hun er fuldstændigt grædefærdig og sender sms'er med noget der skulle forestille grædende smileys - men det ved jeg kune fordi jeg gætter mig frem - hun er heller ikke for ferm til sms...

Anmeld

25. september 2010

SHERO

Hehe, lyder lidt som min mor :-D

Hun skulle tage billeder til barnedåben, men endte med 50 små video klip på et par sekunder

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Rosa skriver:

Min søde dejlige mor tog med til babysvømning i dag for at filme den lille familie i det våde element. Som det allersidste minder jeg hende om at den lyser RØDT når den filmer. "Jaja" siger Momse "jeg kan godt huske det fra fødslen". Nu er vi så kommet hjem og skulle da liiige se filmene af vores storsmilende lille sprællemand - og har nu set samtlige 20 minutters closeups af min mors cowboybukser Ikke et eneste glimt af vand, men en masse kommentarer a la "der skal nok blive en masse gode klip I kan sende til Farmor" og "ejj - DET blev godt!!!"

Bedsteforældre, altså!!!

Haha Hvor sjovt, men selvfølgelig ærgeligt at det ikke blev til andet en bukser Næste gang må I give hende et kursus i det

Anmeld

25. september 2010

Mor til L&S

Rosa skriver:

Jaa - hun er fuldstændigt grædefærdig og sender sms'er med noget der skulle forestille grædende smileys - men det ved jeg kune fordi jeg gætter mig frem - hun er heller ikke for ferm til sms...

Det kender jeg godt fra min egen mor

Men tror helt sikkert at mormor mener hver enkelt prøvende grædende smiley sms....

Afsted med jer igen og så skal mormor dælme filme barnebarnet

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Jeg smågriner lidt, på den velmente måde. Hvor er det ærgeligt for den triste mormor! Hun må med en anden god gang!

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Rollo skriver:

Det kender jeg godt fra min egen mor

Men tror helt sikkert at mormor mener hver enkelt prøvende grædende smiley sms....

Afsted med jer igen og så skal mormor dælme filme barnebarnet

Da hun skulle filme fødslen glemte hun at flytte stativet med kameraet (hendes ENESTE opgave) og det resulterede i at hun filmer mig fra taljen og opefter da jeg sidder på hug og føder Så man kan se mig, Niklas og jordmoderen og vores hoveder der stirrer ned på babyen - op mod uret og lynhurtigt ned igen i en samlet synkron bevægelse Men man aner ikke at han er ude hvis ikke man lige vidste det på forhånd, og fordi man 3 sekunder efter kan høre ham

Anmeld

25. september 2010

Mor til L&S

Rosa skriver:

Da hun skulle filme fødslen glemte hun at flytte stativet med kameraet (hendes ENESTE opgave) og det resulterede i at hun filmer mig fra taljen og opefter da jeg sidder på hug og føder Så man kan se mig, Niklas og jordmoderen og vores hoveder der stirrer ned på babyen - op mod uret og lynhurtigt ned igen i en samlet synkron bevægelse Men man aner ikke at han er ude hvis ikke man lige vidste det på forhånd, og fordi man 3 sekunder efter kan høre ham

Haha - hende mormor skal da vist ha et kursus i det videokamaera

God weekend

Anmeld

25. september 2010

Tulle28

Ha ha ej hvor synd for hende - og hvor ER det bare typisk bedsteforældre! Hver gang mine eller min kærestes forældre skal tage billeder, mangler halvdelen af vores hoveder - flot!! ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.