Shopping i Sverige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. september 2010

IAH

Er ved at undersøge om det kan betale sig at køre til Sverige for at købe babyudstyret/bestille det i en svensk webshop. De vigtigste ting såsom barnevogn, seng, barnestol etc. 

Er der nogen af jer, der har købt babyudstyr i Sverige? Er det meget billigere og hvilken butik har I købt ind i?

Knus IAH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

IAH skriver:

Er ved at undersøge om det kan betale sig at køre til Sverige for at købe babyudstyret/bestille det i en svensk webshop. De vigtigste ting såsom barnevogn, seng, barnestol etc. 

Er der nogen af jer, der har købt babyudstyr i Sverige? Er det meget billigere og hvilken butik har I købt ind i?

Knus IAH

Jeg følger lige lidt med her!!

Anmeld

25. september 2010

Tulle28

I Malmø er det ikke så meget at spare synes jeg - de har justeret priserne så de matcher det danske marked. Men længere nordpå kan det godt være?

Anmeld

25. september 2010

Alexander&Lærke

måske er det værd at søge på gekås i ullered, det store shopping marked, udover at det er en spændende oplevelse at være der, kan man altså være heldig at de har ting som matcher de danske priser, dog er den svenske krone laver end den danske så man vil spare noget alligvel..

Anmeld

25. september 2010

Munder

Altså nu skriver du kun Sverige...Har rigtig gode erfaringer med at købe i Tyskland på nettet, til rigtig god priser. Var det en mulighed?

Anmeld

25. september 2010

Manke74

Du skal være opmærksom på at i Sverige har de ikke rigtige barnevogne, forstået sådan at de ikke har dem i alm. store mål.

Det er der i øvrigt ikke særlig mange andre steder i verden, vi er nogle af de få der benytter almindelige barnevogne.

Combi og city modeller er ikke noget problem;-)

Håber det hjælper lidt.

Har selv boet i Sverige og vil gerne hjælpe hvis jeg kan

Hilsen

Maiken

Anmeld

25. september 2010

IAH

Munder skriver:

Altså nu skriver du kun Sverige...Har rigtig gode erfaringer med at købe i Tyskland på nettet, til rigtig god priser. Var det en mulighed?

Har du evt tysk link, du brugte? Der er jo enormt mange..

Iben

Anmeld

26. september 2010

IAH

Manke74 skriver:

Du skal være opmærksom på at i Sverige har de ikke rigtige barnevogne, forstået sådan at de ikke har dem i alm. store mål.

Det er der i øvrigt ikke særlig mange andre steder i verden, vi er nogle af de få der benytter almindelige barnevogne.

Combi og city modeller er ikke noget problem;-)

Håber det hjælper lidt.

Har selv boet i Sverige og vil gerne hjælpe hvis jeg kan

Hilsen

Maiken

Det er kombivognen jeg er ude efter. Bor i Kbh og vil gerne kunne komme let rundt. Så får jeg en "altanvogn" til baggården.

Iben

Anmeld

26. september 2010

Bellinda89

Ebay kan du finde rigtig meget billig baby udstyr , f.eks fra tyskland & England

Benytter jeg mig selv meget af

Anmeld

26. september 2010

Munder

IAH skriver:

Har du evt tysk link, du brugte? Der er jo enormt mange..

Iben

Selvfølgelig.

Det er en super god side. http://www.mytoys.de/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.