Kan man tabe det befrugtede æg pga sex??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.887 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Bruus

Ville bare høre om nogen af jer ved om det har nogen betydning hvor meget sex man har mellem ÆL og næste mens (som jo gerne skulle udeblive)... Jeg havde ÆL i mandags, og håber selvfølgelig vi havde heldet med os denne gang. Men lad os sige der er et befrugtet æg deroppe, som endnu ikke har sat sig fast, kan det så "blive ødelagt" af at vi har sex

Min kæreste og jeg vil jo hellere være på den sikre side, hvis nu.....

Håber I kan hjælpe

Knus og GOD WEEKEND

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Mette:)) skriver:

Ville bare høre om nogen af jer ved om det har nogen betydning hvor meget sex man har mellem ÆL og næste mens (som jo gerne skulle udeblive)... Jeg havde ÆL i mandags, og håber selvfølgelig vi havde heldet med os denne gang. Men lad os sige der er et befrugtet æg deroppe, som endnu ikke har sat sig fast, kan det så "blive ødelagt" af at vi har sex

Håber I kan hjælpe

Knus og GOD WEEKEND

Det trot jeg alstå ik!?

Vi knaldede i hvert fald hver dag, i de 14 dage hvor jeg var sikker på jeg havde æl! griner..

Anmeld

25. september 2010

Bruus

Tilmeldt skriver:

Det trot jeg alstå ik!?

Vi knaldede i hvert fald hver dag, i de 14 dage hvor jeg var sikker på jeg havde æl! griner..

Hehehe, tak for svar
Var det der du blev gravid??

Anmeld

25. september 2010

Hehehe, tak for svar
Var det der du blev gravid??

Jæss!!!

Jeg brugte denne: http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/326

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Håber I kan hjælpe

Knus og GOD WEEKEND

Uh, hvornår skal du teste? Jeg tror, og håber altså ikke der kan ske noget ved det. Vi gav altså også gas i ÆL perioden :p Og mon ikke også at der er andre der har gjort det?! Har aldrig hørt om at det skulle være "skadeligt" hehe

Anmeld

25. september 2010

Bruus

rikkebw skriver:

Uh, hvornår skal du teste? Jeg tror, og håber altså ikke der kan ske noget ved det. Vi gav altså også gas i ÆL perioden :p Og mon ikke også at der er andre der har gjort det?! Har aldrig hørt om at det skulle være "skadeligt" hehe

Tak for råd

Jeg skal teste på torsdag, og er meget spændt!!! Hvornår skal du teste?? Håber den er der for os begge

Og jo... du har sikkert ret... Men, better be safe than sorry, ikke??

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Tak for råd

Jeg skal teste på torsdag, og er meget spændt!!! Hvornår skal du teste?? Håber den er der for os begge

Og jo... du har sikkert ret... Men, better be safe than sorry, ikke??

Jeg skal teste torsdagen efter  er vildt spændt. Og ved at jeg blir SÅ skuffet hvis den er negativ, er simpelthen så utålmodig med nogle ting :p Hehe

Men ja, for det ville da være super ærgeligt hvis et knald ville ødelægge det hele :p

Hvor lang tid har I forsøgt?

Og håber også at den er der for os begge to  

Anmeld

26. september 2010

Bruus

rikkebw skriver:

Jeg skal teste torsdagen efter  er vildt spændt. Og ved at jeg blir SÅ skuffet hvis den er negativ, er simpelthen så utålmodig med nogle ting :p Hehe

Men ja, for det ville da være super ærgeligt hvis et knald ville ødelægge det hele :p

Hvor lang tid har I forsøgt?

Og håber også at den er der for os begge to  

Vi har kun forsøgt i 2 mdr. Dette er 2. rigtige forsøg Men man har jo lov at håbe. Kan jo se ud fra testliste September at de fleste positive er ved 1.forsøg. Så det sker jo for nogen

Og jeg ved liiige nøjagtig hvordan du har det mht utålmodigheden. Jeg vil bare gerne være gravid ASAP!!! Og det sku helst ha' været i går Hehe... Ej, det er simpelthen ikk sjovt at vente på stregerne. Så hører man om dem som tænker for meget over det, og det så er grunden til det trækker ud. Og ligeså snart de slapper af sker det. det er bare lidt svært. Til gengæld har jeg en bekendt som er gravid, og hun blev det i 2.forsøg, og hun sagde at hun ikk tænkte på andet. Så det kan altså også ske, selvom man tænker meget på det. Heldigvis

Anmeld

26. september 2010

SussieThyssen

Håber I kan hjælpe

Knus og GOD WEEKEND

Sødt spørgsmål
Men NEJ, der er ingen fare for what so ever at du kan tabe dit lille dyrebare æg ved sex.
Kun hvis man er i den akutte risiko for SA, kan man blive rådet til at passe på omkring sex. Men det er så sjældent og så vil det være et par uger længere henne i svangerskabet.
Så hyg I jer bare

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tværtimod er min tese De gange jeg er blevet gravid har det været efter rigtig meget sex. Jeg tror på at man skal konfirmere ægget med en oooordenlig orgasme, efter det er befrugtet Så knald igennem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.