Så skal man følges ad med Kitty igen igen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. september 2010

BubbieBear

Var til scanning idag. Mine æg er kun sølle 6,7mm og min slimhinde er 6,8mm Så skal øges fra 125 til 150 med Puregon.

MEN! Skal stadig scannes igen sammen dag som Kitty

Nu vil jeg bruge de næste 3 dage på at blive mindst "dobbelt så stor"

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Sofia

krydsede fingre hefra

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Jeg hepper SÅ meget på Jer! Og på de små æggebasser, der bare skal have et ekstra skub til at blive liiidt større!! Det skal nok komme, I know it!!

Jeg synes det er hyggeligt at følges med dig, søde! Nu skal vi bare hoppe ver i gravid-gruppen sammen, så bliver det ekstra godt

Hvad tid skal du være i brædstrup tirsdag? Idag var du der vist ikke smatidig med mig. Jeg kiggede, men der var ingen der lignede dit profilbillede

Stort kram og masser af hep herfra!!

Anmeld

25. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Jeg hepper SÅ meget på Jer! Og på de små æggebasser, der bare skal have et ekstra skub til at blive liiidt større!! Det skal nok komme, I know it!!

Jeg synes det er hyggeligt at følges med dig, søde! Nu skal vi bare hoppe ver i gravid-gruppen sammen, så bliver det ekstra godt

Hvad tid skal du være i brædstrup lørdag? Idag var du der vist ikke smatidig med mig. Jeg kiggede, men der var ingen der lignede dit profilbillede

Stort kram og masser af hep herfra!!

I lige nåde søde! hep hep hep

Det er også utrolig hyggeligt at følges ad med dig. Faktisk lidt rart også

Er det lørdag du skal scannes? mener du ikke tirsdag søde?

Har en ny tid tirsdag 12.20.

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

I lige nåde søde! hep hep hep

Det er også utrolig hyggeligt at følges ad med dig. Faktisk lidt rart også

Er det lørdag du skal scannes? mener du ikke tirsdag søde?

Har en ny tid tirsdag 12.20.

Jo, jeg mener tirsdag Har lige ændret det, efter du skrev

Jeg skal være der allerede kl 9, så vi ses ikke tirsdag. Men så måske en anden dag

Det er rigtig rart at følges! Det kan anbefales til andre, at følges ad Men det er nok liiiidt svært at planlægge!

Anmeld

25. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Jo, jeg mener tirsdag Har lige ændret det, efter du skrev

Jeg skal være der allerede kl 9, så vi ses ikke tirsdag. Men så måske en anden dag

Det er rigtig rart at følges! Det kan anbefales til andre, at følges ad Men det er nok liiiidt svært at planlægge!

ja hvis vi ikke ses tirsdag ses vi nok en anden dag hvis det fortætter som det har gjort ind til videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.